جام‌های پرسپولیس از علی پروین پس گرفته شد؟

به گزارش رکنا، یکی از موضوعات جالب توجه در مورد جام‌های قهرمانی پ رسپولیس در دهه‌های گذشته وجود نداشتن بسیاری از آنها در باشگاه پرسپولیس است.

یکی از افرادی که جام‌های زیادی از پرسپولیس را نزد خود نگه داشته علی پروین است. شماره ۷ پرافتخار سرخ‌ها جام‌ها را به خانه می‌برده و حالا تعداد جام‌های قرار داده شده در باشگاه بسیار کمتر از افتخارات قرمزها است.

رضا درویش در خصوص این جام‌ها که در خانه پروین است گفت: "جا دارد از زحمات آقای پروین تشکر کنیم. باشگاه یک جایی را تعبیه می‌کند که موزه باشگاه پرسپولیس باشد و جام‌ها به آنجا برود. این موزه که درست شد ایشان هم گفته‌اند جام‌هایی را که در خانه‌اش دارد به باشگاه خواهد فرستاد."

البته بحث احداث موزه و بازگردانده شدن جام‌ها به باشگاه مربوط به امروز نیست و مدیران زیادی چنین پروژه‌ای را در سر داشتند اما احتمالا مشکلات عمده و بزرگتر مانع از چنین کارهایی شده و باید دید آیا این بار واقعا جام‌ها به باشگاه تحویل داده می‌شود یا خیر.

پرسپولیس در دوره علی پروین ۶ قهرمانی لیگ باشگاه‌های تهران و ۲ قهرمانی جام حذفی تهران، ۳ قهرمانی لیگ آزادگان و ۳ قهرمانی جام حذفی ایران را به دست آورد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 793286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟