پاکدل:  انتظار معجره از هندبال ساحلی نداریم/ حضور لژیونرها در تیم ملی؟ سرمربی حرف آخر را می‌زند

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی هندبال ساحلی اظهار داشت: بازیکنان هندبال ساحلی روزهای پایانی اردو خود را پیش از اعزام دنبال می‌کنند. خوشبختانه شرایط و اردوها در این مدت خوب پیش رفته و آمادگی بازیکنان نیز خوب است. به هر شکل عرصه مسابقات جهانی است و انتظار نداریم بچه‌ها بروند و در آنجا معجزه کنند. انتظار ما از آنها ارائه بازی خوب است و اگر هم از گروهشان صعود کنند اتفاق مثبت و قابل قبولی برای ما است. 

وی با اشاره به اینکه به دنبال کارهای اعزام به یونان هستند، گفت: در 2 روز اخیر بچه‌های تیم نوجوانان برای وقت نوبت برای حضور در یونان و کارهای مربوط به یونان اقدام کردند. البته هنوز در بزرگسالان وقت نوبت به ما داده نشده است و به دنبال این هستیم تا این اتفاق رخ بدهد. ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا مشکلی برای اعزام بچه ها پیش نیاید. برای نوجوانان 13 و برای بزرگسالان نیز 20 روز فرصت برای اخذ ویزا داریم.

رییس فدراسیون هندبال با اشاره به اینکه شرایط برای بازی دوستانه با قطر فراهم نشد، تصریح کرد: برنامه ما این بود پیش از حضور در مسابقات جهانی تیم‌های نوجوانان و بزرگسالان اردوی تدارکاتی مشترک با قطر داشته باشیم اما به دلیل اینکه در نوجوانان با قطر همگروه شدیم و در بزرگسالان هم آنها در حال تدارک برای جهانی هستند از این‌رو از این اردوی مشترک انصراف دادند. 

پاکدل درباره اینکه شرایط فدراسیون از لحاظ بودجه‌ای چگونه است، اظهار داشت: شاید بودجه در نظر گرفته شده برای ورزش کشور از طرف نهادهای مربوطه با افزایش رو به رو شود. باید بگویم هزینه‌ها نسبت به گذشته 2 برابر شده و دوستان باید کمک کنند زیرا همه در یک کشتی نشسته‌ایم. البته متوجه هستیم شرایط وزارت ورزش را اما امیدوارم به سمتی پیش برویم که مشکلی از لحاظ مالی نداشته باشیم. تا الان نگذاشته‌ایم چرخ هندبال از حرکت بایستد و اردوها و اعزام به مسابقات در حال برگزاری است.

وی درباره اینکه آیا لژیونرها در کشورهای اسلامی در ترکیب تیم خواهند بود یا خیر، پاسخ داد: بایستی سرمربی تیم ملی نظر نهایی را بدهد که آیا در کشورهای اسلامی لژیونرها در ترکیب تیم باشند یا خیر. تمام تصمیمات فنی بر عهده سرمربی است اگر او موافق باشد ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 787270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟