شایعه عجیب؛ دلیل رد پیشنهاد استقلال توسط نکونام چه بود؟

به گزارش رکنا؛ تیم ملی فوتبال ایران با شکست دو بر یک مقابل الجزایر بامداد امروز از کشور قطر به تهران بازگشت. نمایش ضعیف شاگردان اسکوچیچ در این مسابقه انتقادات فراوانی را نسبت به تیم ملی ایران دربرداشت. تیم ملی حدود 15 روز را در گرمای دوحه اردو زد و شب آخر با تیم نصفه و نیمه الجزایر یک مسابقه دوستانه برگزار کرد که در نهایت با نتیجه دو بر یک مقابل این تیم نتیجه را واگذار کرد. گفتنی است تیم ملی ایران تحت هدایت اسکوچیچ دو مسابقه حساس مقابل کره جنوبی هم نتیجه مطلوبی نگرفته و حالا این نگرانی وجود دارد که آیا تیم ملی با اسکوچیچ می تواند عملکرد قابل دفاعی در جام جهانی داشته باشد یا خیر؟

شنیده ها حاکی از آن است که بازیکنان مطرح تیم ملی ایران در جلسه با وزیر ورزش نگرانی خود را نسبت به آینده تیم ملی ابراز کردند و از بی توجهی مسئولین گلایه داشتند. همچنین یکی دو بازیکن تیم ملی نیز بر اساس شنیده‌ها؛ جواد نکونام را برای هدایت تیم ملی ایران پیشنهاد کردند تا در ادامه مسیر نقش پررنگی در تیم ملی داشته باشد. نکونام پیشتر در نشست خبری اعلام کرده بود اصلا دستیار اسکوچیچ نخواهد شد اما اگر اسکوچیچ بخواهد می تواند دستیار او در تیم ملی باشد!

اگر پازل را کنار هم بگذاریم به این مساله می‌رسیم که انصراف ناگهانی نکونام از هدایت مربیگری استقلال می‌تواند چندان بی‌ربط به شرایط آشفته تیم ملی ایران نباشد. البته که اگر نکونام به عنوان یکی از سرمربیان احتمالی تیم ملی معرفی شود قطعا اسکوچیچ دستیار او نخواهد شد! باید دید طی روزهای آتی چه اتفاقی در تیم ملی ایران رخ می دهد. فعلا که جای پای اسکوچیچ محکم نیست و هر روز گزینه های زیادی مطرح می شود.

با این حال این شایعه اگر واقعیت نداشته باشد برای آینده نکونام هم شاید بهتر باشد که سرمربی تیمی مثل استقلال نباشد و بتواند راهی تیم ملی ایران شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 792040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟