ابراهیمی: بازی ضعیفی مقابل الجزایر انجام دادیم/ امیدی به موفقیت در جام جهانی ندارم

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر اظهار کرد: نمایش ایران خیلی ناامیدکننده بود و الجزایر یک سر و گردن بالاتر از ما بود. بازیکنان از نظر شرایط روحی و روانی  آماده نبودند که البته باید به بازیکنان حق داد زیرا در این مدت تیمی نبود که با ما بازی تدارکاتی داشته باشد. فکر می‌کنم بدن بازیکنان ما خیلی خسته بود و از لحاظ آمادگی در شرایط مطلوب قرار نداشتند. متاسفانه هافبک طراحی نیز وجود نداشت که خیلی خوب مهاجمان را تغذیه کند و در کل برگزاری این اردو در قطر تصمیم اشتباهی بود. 

وی با اشاره به اینکه برگزاری این دیدار کاملأ اشتباه بود، گفت: برنامه‌ریزی مسئولان فدراسیون و اطرافیان تیم ملی اشتباه بود چون باید با تیم‌هایی بازی می‌کردیم که از لحاظ سبک بازی شباهت به تیم‌های همگروه ما در جام‌جهانی داشته باشند. هنوز تا جام جهانی حدود 5 ماه فرصت داریم اما چرا باید نزدیک به 2 هفته در قطر کمپ تمرینی برگزار کنیم؟ کدام کشوری می‌آید چنین کاری انجام دهد؟ مگر نزدیک به شروع مسابقات بود که آمدند دست به چنین برنامه‌ای زدند؟

مربی اسبق تیم ملی ایران درباره نسل کنونی این تیم که باید در جام‌جهانی به میدان برود گفت: واقعا یک نسل طلایی را داریم که باید حمایت شوند. باید در همین شرایط سخت بهترین امکانات را برای بازیکنان خودمان فراهم کنیم که حداقل با یک روحیه خوب راهی جام‌جهانی شوند چون با این نوع بازی در جام‌جهانی اصلأ نباید امیدی به تیم ملی داشته باشیم.

ابراهیمی در پایان گفت: امیدوارم تیم ملی بتواند نقاط ضعف خود را بپوشاند چون نمایش تیم ما مقابل الجزایر یک مقدار ناامیدکننده بود اما الان زمان تخریب نیست و باید به تیم ملی کمک کنیم. سالیان سال است در آسیا قهرمان نشده‌ایم و نباید انتظار داشت که در جام‌جهانی معجزه کنیم و از گروه خودمان بالا بیاییم و به نظر من یک نمایش آبرومند در جام جهانی هم کافی است.

انتهای پیام/

کدخبر: 791622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟