چرا قرارداد پدیده لیگ یک با پرسپولیس امضا نشد؟/ شهیم و وضعیت خطرناک مشابه با طارمی

به گزارش رکنا، امیر شهیم مهاجم هجده ساله تیم فوتبال ماشین سازی ظهر امروز به باشگاه پرسپولیس آمد و بعد از مذاکره یکی دو ساعته بدون امضای قرارداد از ساختمان باشگاه خارج شد و البته حاضر نشد با خبرنگاران نیز گفت و گویی داشته باشد.

بسیاری از سایت ها نوشتند که علت عدم امضای قرارداد بین باشگاه پرسپولیس و این بازیکن سر میزان قرارداد و میزان سال قرارداد بوده اما چنین مساله‌ای صحت ندارد.

امیر شهیم همان بازیکنی است که با تیم خیبر خرم آباد قرارداد بست. این بازیکن نیم فصل دوم لیگ آزادگان در چند بازی برای ماشین سازی به میدان رفت. یکی از همین بازی ها دیداری بود که ماشین سازی مقابل قشقایی برنده شد و با شکایت باشگاه قشقایی تنها پیروزی ماشین سازی در لیگ آزادگان به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز، پاک شد. کمیته انضباطی امیر شهیم را بازیکن غیرمجاز تشخیص داد و قشقایی را مقابل ماشین سازی برنده کرد. امیر شهیم به دو جلسه محرومیت محکوم شد اما جدا از این محکومیت در کمیته انضباطی، امیر شهیم یک پرونده باز هم در کمیته تعیین وضعیت دارد. باشگاه خیبر به واسطه قراردادی که با این بازیکن بسته، امیر شهیم را به باشگاه خود متعهد می داند.

در واقع باشگاه پرسپولیس باید برای امضای قرارداد با این بازیکن مذاکرات خود را با باشگاه خیبر داشته باشد نه ماشین‌سازی تبریز!

گفتنی است باشگاه تراکتور نیز وقتی متوجه پرونده باز این بازیکن شد از ادامه مذاکره با این بازیکن سر باز زد.

انتهای پیام /

 

کدخبر: 791285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟