تکذیب صحبت‌های مدیرعامل تراکتور توسط سهیل مهدی!

به گزارش رکنا؛ روز گذشته برخلاف تصور اتفاقات عجیب و البته زشتی در ورزشگاه یادگار امام تبریز افتاد. تصور این بود باتوجه به اینکه این دیدار اهمیت چندانی در جدول رده‌بندی ندارد و پرسپولیس دیگر برای قهرمانی نمی‌جنگد و خطر سقوط نیز تراکتور را تهدید نمی‌کند اصولا نباید جو ورزشگاه ملتهب شود اما شرایط طوری پیش رفت که تمام معادلات بهم ریخت.

ماجرا از این قرار است که پیش از شروع مسابقه باتوجه به محرومیت یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس باید این دیدار را نیز از روی سکو تماشا می‌کرد اما بعد از اینکه یحیی قصد داشت به سمت جایگاه ویژه تماشاگران برود به شدیدترین شکل ممکن مورد حمله برخی هواداران تراکتوردر ورزشگاه قرار گرفت تا صحنه‌های باورنکردنی را شاهد باشیم.

از همین رو داور مسابقه نیز بعد از پرتاب پیاپی سنگ از روی سکو تصمیم گرفت سوت نیمه تمام مسابقه را به صدا دربیاورد تا کمیته انضباطی در نهایت تصمیم خود را اعلام کند. میرمعصوم سهرابی مدیرعامل تراکتور با حضور در برنامه ورزشگاه شبکه پنج سیما در پاسخ به مجری برنامه اعلام کرد برخلاف صحبت‌های مطرح شده قرار نبود فقط سی درصد سکوها بلیت فروشی شود و اتفاقا بیش از پنجاه درصد باشگاه تراکتور بلیت فروخته است چون وضعیت کرونا در شهر تبریز نارنجی یا قرمز نیست.

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات اما صحبت‌های مدیرعامل تراکتور را در همین برنامه رد کرد و گفت طبق مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در تمامی ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها حق دارند فقط تا سی درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت‌فروشی کنند!

در هر صورت پیشتر نیز اعلام شده بود که اصلا بلیت فروشی رخ نداده که مدیرعامل تراکتور این خبر را نیز تکذیب کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 782550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟