خواجوی: قهرمانی خاتون‌‌بم ثمره تلاش خانم جعفری است/عملکرد حسینی در استقلال بی‌نظیر بود

«زهرا خواجوی» گلر تیم فوتبال خاتون‌بم در گفت‌و‌گو با رکنا، درخصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران اظهار داشت: امسال یکی از بهترین سال‌ها در فوتبال بانوان بود و ما شاهد بازی‌های خیلی خوبی بودیم که این موضوع نشان از کیفیت بالای مسابقات است. به هرحال تیم خاتون بم علی‌رغم فراز و نشیب‌های بسیاری زیادی که با آن روبه‌رو شد توانست قهرمان لیگ برتر شود. واقعا تیم ما  به لحاظ فنی و کادرمدیریتی مهم‌تر از تمامی آنها تلاش بازیکنان تیم موفق شد بر قله لیگ برتر بانوان قرار گرفته به این مهم دست پیدا کند.

وی درخصوص عملکرد بسیار خوبش در این فصل از رقابت‌ها ادامه داد: خداراشکر فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشتم. خیلی خوشحالم که توانستم برای تیمم مثمرثمر واقع شوم. اما درعملکرد مطلوب این فصلم کمک و همدلی هم تیمی‌هایم را خیلی شرط می‌دانم. چرا که فوتبال یک ورزش گروهی است هیچ بازیکنی به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. امیدوارم که در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکردم را ارتقا بدهم تا این رقابت‌ها را هم با موفقیت پشت سربگذاریم.

گلر تیم فوتبال خاتون بم درخصوص ردو بدل شدن تعداد بی‌شماری گل در لیگ بانوان و اینکه بسیاری معقتدند که این موضوع به ضعف خط دفاعی برمی‌گردد ادامه داد: نه. اصلا چنین چیزی صحت ندارد. ما در لیگ بانوان 2_ 3 تیم پایین جدول داریم که نسبت به سایر تیم‌ها کمی آمار و ارقام فوتبال زنان را متحول کرده‌اند. جدا از این زمانیکه توپی از خط دروازه عبور میکند، از خط جلویی یعنی از فوروارد، هافبک و دفاع‌ها عبور کرده است. مثلا تیم ما 10 گل خورده دارد عملکرد تمامی بچه‌ها در این فصل فوق‌العاده بوده است. در مجموع این انتقادات را اصلا درست و وارد نمی‌دانم.

خواجوی در مورد شرایط بسیار سخت روحی «مرضیه جعفری» سرمربی خاتون بم افزود: واقعا جا دارد این قهرمانی را به خانم جعفری و عزیزان از دست رفته‌شان تقدیم کنیم. چون باوجود شرایط سخت تا دقیقه 90 کنار تیم بودند. از هیچ حمایتی به بازیکنان دریغ نکردند. این درشرایطی بود که همگی ما میدانستیم خود او از لحاظ روحی خیلی بیشتر به این روحیه و انگیزه نیاز دارد. اما با این حال او به تمامی مسائل تاکتیکی، انضباطی و فنی بازیکنان تسلط کافی داشت شبانه روز برایمان زحمت کشید. قطعا اگر خاتون بم توانست به قهرمانی دست پیدا کند حجم عظیمی از این موفقیت حاصل تلاش و کوشش شخص خانم جعفری بوده است. امیدوارم که توانسته باشیم حتی خیلی کوچک با این قهرمانی دل ایشان را شاد کنیم.

وی در پاسخ به اینکه در بین گلرهای این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آقایان عملکرد چه کسی را بهتر می‌داند گفت: درست است که استقلالی هستم. ولی آمار و ارقام به خوبی نشان می‌دهد که «حسین حسینی» عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. امیدوارم که در تیم ملی و جام جهانی پیش رو هم بتوانند خوش بدرخشند، عالی ظاهر شوند.

دروازه‌بان خاتون بم  در مورد برنامه‌اش برای فصل بعد ادامه داد: با وجود اینکه که فصل به تازگی تمام شده است اما مثل همیشه ازچند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم اما اولیتم خاتون بم و تمدید با این تیم است. جدا از این درگیر مسابقات لیگ قهرمانان هستیم. باید جلوتر برویم تا ببینیم که در آینده چه پیش خواهد آمد.

انتهای پیام/

کدخبر: 791188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟