ویسی: از فولاد پیشنهادی ندارم/ بازی‌های دوستانه تیم ملی بیشتر شبیه جوک است

به گزارش رکنا، عبدالله ویسی مربی اسبق استقلال خوزستان که با این تیم سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد، در خصوص پیشنهاد سرمربیگری فولاد خوزستان در فصل آینده گفت: به شدت این خبر را تکذیب می‌کنم و از این تیم هیچ پیشنهادی ندارم. من الان مشغول فیزیوتراپی کمرم هستم و دوران نقاهت را طی می‌کنم.

وی همچینن درباره مهدی مهدوی‌کیا و نتایج تیم امید گفت: بچه‌ها از نظر فنی خوب بودند ولی نتیجه را واگذار کردند و مردم هم از این تیم نتیجه می‌خواهند. مهدوی‌کیا می گوید تیم ما جوان بود که من هم در جواب می گویم همه تیم‌ها جوان بودند و این دلیل خوبی باری عدم نتیجه گیری نیست.

ویسی درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: واقعا خنده دار است که کره و ژاپن با برزیل بازی دوستانه دارند و ما با الجزایر. شخصیت ملی را به بازی گرفته‌اند و این بیشتر شبیه جوک است.کسی نیست بگوید بازی با الجزایر بر اساس کدام شرایط فنی و شبیه سازی کدام حریف جام جهانی تدارک دیده شده است؟

روزهای فیفا در تقویم مشخص است و با یک برنامه‌ریزی ساده می‌توان برای این تیم بازی دوستانه تدارک دید. مسئولان فدراسیون مردم را با این بازی‌ها سرگرم می کنند تا کسی به عمق فاجعه بیشتر فکر نکند.

انتهای پیام/

کدخبر: 790614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟