کارخانه: مقابل چین عالی سرویس زدیم/ والیبال نیاز به پوست‌اندازی داشت

به گزارش رکنا، « مصطفی کارخانه » در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص پیروزی تیم ملی والیبال مقابل چین اظهار داشت: در بازی اول کسب 3 امتیاز برای ما بسیار حائز اهمیت بود چون چند بازیکن آسیب دیده داشتیم و جوانگرایی که کادرفنی انجام داده بودند هم می توانست در نخستین گام مشکل‌ساز شود که خداراشکر این اتفاق رخ نداد. عملکرد تیم عالی بود و خوشحالم که با یک تیم جوان توانستیم بر چین غلبه کنیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته سرویس‌ها برای ما نقطه ضعف شده بود که آن را در بازی مقابل چین تبدیل به نقطه قوت کرده بودیم و از این بابت بسیار خوشحال هستم. این نشان می‌دهد روی این موضوع کار شده است.

پیشکسوت والیبال درباره تقابل مقابل هلند گفت: عبدالعزیز تک ستاره تیم هلند است و اگر او را خنثی کنیم، توانایی شکست دادن آنها را داریم. هلند بازی اول را شکست خورده و برای جبران این نتیجه به زمین می آید اما بچه های ما از لحاظ فنی و روحی شرایط بهتری دارند.

این مربی پرافتخار درخصوص پوست اندازی در تیم ملی والیبال گفت: باید به بهروز عطایی تبریک بگویم که شهامت این کار را داشت. هدف‌گذاری ما روی المپیک پاریس است و زمان به اندازه کافی وجود دارد و بالاخره باید یک روزی این کار انجام میشد که شکر خدا این اتفاق رخ داد.

کارخانه در ادامه تصریح کرد: کادرفنی خوبی بالای سر تیم ملی قرار دارد و بازیکنان هم می‌دانند چه مسئولیتی روی دوش آنها است اما نباید با ایجاد توقع بیش از حد این تیم را تحت فشار بگذاریم بلکه این بچه ها باید آنقدر در مسابقات مختلف شرکت کنند و تجربه کسب کنند تا برای المپیک یک تیم پخته و کامل در اختیار داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از الان نمی شود درباره تیم قضاوت کرد و خیلی زود است با قاطعیت نفر به نفر بازیکنان را آنالیز کنیم چون اصولا تیم جوان، پرنوسان کار می کند. امیدوارم خدا کمک کند تا بچه ها بدون استرس بازی کنند و بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

کدخبر: 790367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟