سیف‌‌الله‌پور: درخواست تکرار مجدد بازی با تراکتور را رد کردیم

به گزارش رکنا، ایزد سیف‌ الله‌پور در مورد جلسه امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بررسی پرنده دیدار برگزار نشده نساجی و تراکتور اظهار داشت: از رسانه‌ها که امروز با وجود تعطیل بودن روز پنج‌شنبه مقابل فدراسیون فوتبال برای تنویر افکارعمومی حضور داشتند تشکر می‌کنم. جلسه بسیار خوبی برگزار شد. اعضای کمیته انضباطی صحبت‌های ما و باشگاه تراکتور را شنیدند. هر چند من اعتقاد داشتم نباید مدیرعامل باشگاه تراکتور به این جلسه می‌آمد، زیرا فقط ما به عنوان میزبان بازی باید در این جلسه شرکت می‌کردیم. باید از حسن‌زاده، جاودانی و عبداللهی تشکر کنم که با سعه‌صدر صحبت‌های ما را شنیدند.

وی افزود: هر اتفاقی هم بیفتد به رأی کمیته انضباطی تمکین می‌کنیم اما باید از همین تریبون بگویم که ما به هیچ عنوان مقصر نبودیم. تمامی ادله‌های خودمان را مبنی بر اینکه آمده بودیم تا بازی جوانمردانه‌ای را برگزار کنیم ارائه کردیم. شاید نتیجه این مسابقه برای ما تاثیر اما تاثیری برای تراکتور نداشت.

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: می‌خواستیم این مسابقه را به نحو شایسته و احسن در یک ورزشگاه خوب انجام بدهیم اما غیرفوتبالی‌ها نگذاشتند این بازی برگزار شود. باید برای فوتبالمان تاسف بخوریم که غیرفوتبالی‌ها درموردش تصمیم می‌گیرند.

سیف الله‌پور درمورد اینکه مثلا چه افرادی اجازه ندادند این بازی برگزار شود، پاسخ داد: به هر حال بروید دنبال مثلأ جایی که برای ما غیرفوتبالی‌ها تصمیم بگیرند، خوب نخواهد بود. امسال چند بازی برگزار نشد. چرا بازی هوادار نباید برگزار شود. باشگاه نساجی تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری یک مسابقه از هتل داوران و شرایط بهتر برگزار شدن یک مسابقه انجام می‌دهد اما این اتفاق نیفتاد. ان‌شاالله در فصل آینده برای تیم‌هایی که در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند، شرایطی پیش نیاید که هر هفته بازی‌ها‌ی‌شان تغییر کند.

وی تصریح کرد: خسارت زیادی به تیم‌ها وارد می‌شود. یک بازی را در ساعت 8 شب برگزار می‌کنیم تا تیم‌ها 3 روز هزینه هتل بدهند. در این وضعیت بیشترین آسیب را بخش خصوصی می‌بیند زیرا کار کارشناسی صورت نمی‌گیرد‌. بازی که هشت شب است ساعت ۱۰:۳۰ شب تمام می‌شود و برخی تیم‌ها مشکل هتل پیدا می‌کنند. به همین دلیل مجبور هستند یک شب دیگر در آن شهر بمانند و هزینه پرواز اضافی بدهند اما این موضوع برای آقایان مهم نیست. اگر مهم بود کار را به شکلی طراحی می‌کردند که این اتفاقات نیفتد.

مدیرعامل باشگاه نساجی درمورد اینکه آیا در جلسه امروز پیشنهادی برای برگزاری بازی داده شده است، پاسخ داد: حسن‌زاده پس از شنیدن ادله‌ها و پاسخ ما لطف کرد آیا حاضرید این بازی مجدد برگزار شود که ما نپذیرفتیم زیرا اشتباهی نکردیم تا بپذیریم یک بار دیگر چنین اتفاقی بیفتد. اگر جای نماینده باشگاه تراکتور هم بودم، نمی‌پذیرفتم زیرا به محل بازی آمده بودم. جمع کردن تیم در  این وضعیت سخت است. بچه‌های هر 2 تیم سال پرخطر و پرتنشی داشتند و اکنون می‌خواهند استراحت کرده تا ۴۰ روز دیگر مجدد بازی کنند. چرا باید مجدد بازی کنیم. سهرابی هم گفت که بازیکنان ما رفتند و نمی‌توانیم بازی را برگزار کنیم. احتمال داشت خودم همراه با هیات مدیره بازی کنیم!

انتهای پیام/

کدخبر: 790087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟