یوسفی: مردم از مهدوی کیا حمایت کنند/ مشکلات ساختاری زیاد داریم

به گزارش رکنا، اکبر یوسفی بازیکن سابق تیم پاس و همچنین تیم ملی از دلایل حذف تیم امید در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 آسیا گفت.

وی با اشاره به اینکه مهدی مهدوی کیا تیم جوانی را به این رقابت‌ها فرستاده بود اظهار داشت: مهدوی کیا با این تیم نگاهش به آینده است و باید به او فرصت کافی را بدهند تا نتیجه دلخواه گرفته شود. البته من قبول دارم که نتیجه خوبی نگرفتیم، اما شما نگاه کنید که تیم قطر با آن همه نیرو و امکانات هم از دور رقابت‌ها حذف شد و ما مگر چند بازی دوستانه داشتیم.

یوسفی همچنین گفت: اختلاف با چند مربی لیگ مبنی برعدم به کار گیری بازیکنان تیم‌ها در تیم امید هم باعث شد تا این تیم نتیجه گیر ی نکند. بازیکنانی مثل امیر حسین حسین زاده که می‌توانست به درد مهدوی‌کیا در این تورنمنت بخورد. من به مردم حق می‌دهم اما صبر کنند و حتی اگر این تیم به المپیک راه پیدا نکرد هم باید از آن حمایت شود.

یوسفی ادامه داد: ما به کی روش با آن روش خاصش 8 سال فرصت دادیم و چرا حالا نیابید به مربی وطنی وقت کافی را بدهیم. در همین لیگ برتر چند مربی داریم که با همه امکانات تیم‌ها را به لیگ دسته یک می‌فرستند و باز هم در راس کار هستند و حتی در تیم‌های ملی به کار گرفته می شوند.

یوسفی در پایان خواستار اضافه شدن چند دستیار خارجی به تیم امید شد تا در کنار مهدوی‌کیا بتوانند نتیجه لازم را در راه المپیک پیش رو اخذ کنتد.

انتهای پیام/

 

 

 

کدخبر: 790017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟