نصیرزاده: ما حصل تلاش‌های 2 ساله منجر به کسب مدال جهانی شد/ از عملکرد ورزشکاران راضی هستیم

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص کسب 2 مدال در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ اظهار کرد: به هر حال فرآیند و استارت این برنامه‌ریزی درخشان از 2 سال پیش در خلال لیگ زده شد و با عملکردی که ورزشکاران ما در این مدت از خودشان نشان دادند، خیلی ما را امیدوار کردند تا بتوانیم به مدال جهانی برسیم. به نظرم ماحصل عملکرد خوب ظفری در دل لیگ، همچنین مسابقات باشگاه‌های جهان و از همه مهم‌تر انتخابی تیم ملی منجر به این شد تا او به مدال برنز جهان برسد.

وی افزود: تاکنون شرایط برای ما به سمت سویی بود که موفق به کسب مدال جهانی مجموع در بزرگسالان نشده بودیم. باید بگویم این مدال شیرینی و حلاوت خاصی برای ما داشت از این منظر که مهم‌ترین دستاورد برای ما محسوب می‌شد. به مردم خونگرم و نجیب استان فارس که ورزشکار آن‌ها برای نخستین بار این مدال را به کلکسیون افتخارات ایران اضافه کرد، تبریک می‌گویم.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: این مدال خیلی برای ما دلچسب و شیرین بود، به جهت اینکه پس از 25 سال حضور در میادین جهانی بالاخره ورزشکاران ما موفق به طلسم‌شکنی شدند.حتی بابا احمدی هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت اگر چه به مدال نرسید اما باز از عملکرد او راضی هستیم. البته خوشبختانه تلاش‌های او منجر به این شد در بخش دِد لیفت با مهار 272.5 سومی جهان را به دست بیاورد و شیرینی خوبی در این روزهای سخت به مردم ایران بدهد.

نصیرزاده افزود: در سنگین وزن حتی خیلی امیدوار هستیم تا مهدی مافی با توجه به رکوردهایی که دارد به مدال برسد، البته ورزش آبستن اتفاقات مختلف و ممکن است در روز مسابقه اتفاقات به شکل دیگری رقم بخورد. همچنین در وزن 83 کیلوگرم با توجه به رکوردهایی که سایر رقبا دارند و سطح این وزن خیلی بالا است، اگر چه طهماسبی و اکبری جزو بهترین‌ها هستند ولی در این دسته شانس کمی برای مدال داریم اما باز هم ناامید نیستیم. کسب مدال توسط ورزشکاران ما بسته به عملکرد سایر رقبا دارد. ما تا همین جای کار از تیمی که فرستادیم راضی هستیم. انشاالله در روزهای آینده این افتخارات به شکل بهتری تداوم داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه چند تیم برای حضور در لیگ پاورلیفتینگ اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: خوشبختانه تاکنون تیم‌های خوبی از جمله سایپا، ذوب‌آهن و ملی حفاری برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند و امیدوارم با حضور این تیم‌ها لیگ خوبی را شاهد باشیم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 789669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟