طهماسبی: هدف ما کسب بهترین نتیجه برای پاورلیفتینگ ایران است

مهدی طهماسبی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط خودش برای حضور در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ اظهار کرد: شرایط مسابقات همانطور که از اسمش پیداست رقابت‌های جهانی محسوب می‌شود و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. کار سخت است از این بُعد که در تاریخ رشته پاورلیفتینگ تاکنون کسی از ایران موفق به مدال مجموع نشده است. امیدوار هستیم تا بتوانیم تمام تلاش خودمان را انجام دهیم که به این امر مهم برسیم.

وی درباره اینکه رکوردهایش در چه حدی است، گفت: الان دیگر زمان فکر کردن به اعداد نیست بلکه باید تمرکز خودمان را روی این بگذاریم تا ریکاوری خوبی داشته باشیم. علم روز دنیا به این مساله اشاره دارد که ورزشکاری می‌تواند موفق‌تر باشد که خوب ریکاوری کرده باشد. بنابراین تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم جزو نفرات برتر باشیم تا یک افتخار بزرگ را برای ایران به ارمغان بیاوریم. خداراشکر رکوردهایم خوب و در روز مسابقه برنامه من این است تا یک اتفاق ویژه را برای پاورلیفتینگ ایران رقم بزنم.

ملی‌پوش پاورلیفتینگ در خصوص اینکه حمایت‌ها از طرف فدراسیون چگونه است، بیان کرد: خوشبختانه جناب نصیرزاده از زمانی که وارد فدراسیون شده در رابطه با رشته پاورلیفتینگ خیلی پر رنگ عمل کرده است و کنار آن کارهای ارزشمندی انجام داده‌اند و از این بابت از او کمال تشکر و قدردانی را داریم و انشاالله با کسب نتایج خوب بتوانیم محبت این عزیزان را جبران کنیم.

طهماسبی در پایان اظهار کرد: متاسفانه رشته ما از نظر مسئولان بلندپایه کشور خیلی مظلوم است اما بازهم با وجود این مساله تمام برنامه و هدف فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام این است که هیچ خلا و مشکلی در مسیر موفقیت ما وجود نداشته باشد. به هر حال ما نیز تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم نتایج خوب برای ایران به دست بیاوریم. از مردم هم می‌خواهیم برای موفقیت ما انرژی مثبت بفرستند و ما را دعا کنند تا در آفریقای جنوبی افتخار بزرگی برای ایران به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 788347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟