لطیفی: استقلال حیات خلوت فرهاد است/ هوادار از مربی بعدی فقط قهرمانی می‌خواهد

به گزارش رکنا، علی لطیفی بازیکن سابق استقلال و همبازی قدیمی فرهاد مجیدی در این تیم و همچنین تیم بهمن درخصوص رفتن او به لیگ امارات گفت: استقلال حیات خلوت فرهاد است و این مورد چندان جدید نیست. فرهاد در زمان بازی کردن در این تیم هم هر وقت دوست داشت از این تیم می‌رفت و هوادار را تنها می گذاشت. من اعتقاد دارم مشکل استقلال  رفتن فرهاد نیست بلکه هوادار است که توجه به فرد دارد تا نام بزرگ باشگاه استقلال. چرا که وقتی فرهاد مجیدی که دوست خوب من و از قدیم هم با هم بودیم این تیم را تنها می گذارد هیچکس به او خرده نمی گیرد، چون محبوب است و هوادار به او توجه دارد و نه به استقلال.

وی ادامه داد: در وهله اول کار فرهاد مجیدی حرفه ای است . اینکه او برای پیشرفت کارش به لیگ دیگری می رود دچار اشکال نیست و هرکسی باید حرفه ای فکر کند، اشکال کار آنجاست که در بزنگاه حساس تیم و هوادار را تنها گذاشته و این یعنی اینکه هروقت بخواهد می آید و هر وقت بخواهد می رود.

لطیفی همچنین گفت: فرهاد با استقلال قرارداد 3 ساله بست و با خود فکر کرد اگر در سال اول نتیجه نگرفتم که می‌گویم من برنامه طولانی مدت داده‌ام و انتظار موفقیت در سال اول را نداشته باشید و اگر هم که موفق می‌شد که شد آنگاه راحت می توانست از این تیم جدا شود. من زمانی از خط دفاعی او انتقاد کردم همه هواداران آمدند و در صفحه من به بنده ناسزا گفتند در حالیکه همیشه حرفم این بود که اگر انتقادی دارم باید فرهاد را در وهله اول حفظ کنیم. هواداران باید تیم را حمایت کنند نه فرد را. من همیشه خودم گفتم هوادار تیم هستم نه فرد.

لطیفی افزود: خط قرمز من استقلال است و مطمئنم بعد این مصاحبه هم دچار این اتفاق‌ها خواهم شد.

بازیکن سابق استقلال در خصوص آمدن جواد نکونام به این تیم گفت: آمدن جواد در حال حاضر به استقلال بهترین گزینه است ولی بازی نامعلومی است که اگر با این تیم قهرمان شود که مشکلی نخواهد بود و اگر این تیم حتی دوم هم شود شکست بزرگی برای استقلال است. نکونام برای استقلال از جنبه فنی خوب است ولی گفتم باید برای هواداران این تیم فقط بعد فرهاد قهرمانی بیاورد. شانس بزرگ فرهاد مجیدی نبودن تماشاگر در ایام کرونا بود و به نوعی فشار تماشاگر را به روی دوش خود حس نمی‌کرد.

وی اضافه کرد: شانس بزرگ دیگر هم که مجیدی داشت مدیریت خوب بود که آجورلو توانست به خوبی از پس آن بر بیاید.کاش فرهاد مجیدی در این تیم می‌ماند و سال دوم هم تیم را قهرمان می کرد و آن وقت عیار خود را می سنجید که آن قهرمانی صرفا جرقه نبوده است.

تیم امید افتضاح بود

علی لطیفی درباره نتایج تیم امید گفت : مهدی مهدوی کیا 20 درصد دلیل کسب این نتایج بود و 80 در صد مابقی را باید در فدراسیون جستجو کرد که هیچ امکاناتی را در اختیار او قرار ندادند. مهدوی کیا به دلیل اینکه در خارج از کشور زندگی می‌کند از فوتبال لیگ و داخلی خبری ندارد و طبیعتا شناختی هم به آن ندارد و باعث شد که تیم نتیجه لازم را نداشته باشد.برنامه ریزی بد فدراسیون به هردلیل ممکن و دعوای اعضای هیات رییسه باعث شد که اصلا تیم امید فراموش شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 789663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟