واکنش سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون‌فوتبال به برکناری اش

به گزارش رکنا، صفی‌الله فغان‌پور، سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال پس از منتفی شدن دیدار ایران و کانادا انتقاداتی را نسبت به سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال مطرح کرد.

پس از این اتفاق، مسئولان فدراسیون تصمیم به قطع همکاری با فغانپور گرفتند، اما رسمی شدن این موضوع تا پس از مجمع فدراسیون به تأخیر افتاد. با این وجود امروز همکاری وی با فدراسیون فوتبال به اتمام رسید و فغانپور از این به بعد فعالیتی در این مجموعه نخواهد داشت.

وی درگفت وگو با رکنا افزود: من از اول شروع کارم در فدراسیون، موضوعاتی را گوشزد می کردم.به طور مثال قبل از بازی ایران و کره در مقدماتی جام جهانی ، به ماجدی گفتم بازی ایران و کره حساس است. از یک طرف کره رقیب دیرینه ماست و از طرف دیگر ما بازی رفت را مساوی کردیم و اگر ببازیم، خیلی ازحرف و حدیث‌ها درست خواهد شد و مسائلی چون خوبان عالم به وجود خواهد آمد.

وی ادامه داد: به ایشان یعنی ماجدی گفتم سعی کنید این اتفاق‌ها رخ ندهد که ایشان گفتند باخیال راحت بازی‌ها را می‌بریم. سرپرست فدراسیون همچنین گفت: نگران نباشید ما خدا را داریم!

فغانپور اظهار داشت: از همان روز انتقادات شروع شد. ضمن اینکه در ادامه به آنها متذکر شدم حقوق‌ها برای برخی غیر ورزشی‌ها غیر متعارف هست. حتی نامه دادم به همه قسمت‌ها نباید برای بازی‌های تدارکاتی دلال داشته باشیم و باید مستقیم برای مذاکره بریم و این عمل غیر قانونی است. تا اینکه رسیدیم به بازی ایران و کانادا و اوج مشکلات از آنجایی بود که به دبیر و سرپرست فدراسیون گفتم اصلا مفهومی ندارد که دبیر و رییس همزمان برای بازی دوستانه به کانادا بروند.

فغانپور افزود: کمیته بین الملل باید دقیقا رصد می‌کرد سفر اعضای خاص فدراسیون به ترکیه را و وقتی بازی لغو شد، نشان داد ما چقدر بی برنامه‌ایم و برای فدراسیون بد هست. من اعتقاد دارم شان و منزلت فدراسیون را باید حفظ می‌کرد و آن را تاراج نمی‌کرد و همه حق دارند از ماجدی دلیل بخواهند. من مشکلی برای برکناری ندارم و راضیم از اینکه همیشه طرف حق بوده ام.

انتهای پیام/

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 789284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟