سرنوشت استقلال و نکونام به هم گره خورد/ رضایت تلویحی گرشاسبی با جدایی سرمربی فولاد

به گزارش رکنا، در حالی که صحبت‌های زیادی درخصوص انتخاب سرمربی خارجی برای استقلال شنیده می‌شود اما پیگیری‌های خبرنگار رکنا نشان می‌دهد جواد نکونام نزدیکترین گزینه به نیمکت آبی‌های پایتخت است.

در همین راستا حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان در یک محفل خصوصی اعلام کرد که مبلغ رضایتنامه نکونام حدود 10 میلیارد تومان است اما اگر دل جواد با فولاد نباشد، با جدایی او مخالفت نمی‌کنیم.

نکونام مذاکرات خود را با باشگاه استقلال انجام داده و به توافقات خوبی هم دست یافته و  شاید خبر سرمربیگری او در تیم محبوبش به زودی رسانه‌ای شود.

در همین راستا شنیده شده نکونام با چند بازیکن لیگ برتری برای حضور در استقلال صحبت کرده است و با توجه به اینکه این تیم زیاد با کمبود مهره مواجه نیست، با حفظ اسکلت‌بندی تیم و جذب 3 یا 4 بازیکن جدید باز هم مدعی قهرمانی خواهد بود.

مهدی مهدی‌پور و امیرحسین حسین‌زاده 2 بازیکنی هستند که با پیشنهاداتی از تیم‌های حوزه خلیج فارس مواجه شدند که در این بین وینگر جوان آبی‌ها 2 فصل دیگر قرارداد دارد و جداییش تنها منوط به رضایت باشگاه و سرمربی است.

حتی کوین یامگا هم که ساز جدایی کوک کرده تحت قرارداد باشگاه است و بعید به نظر می‌رسد نکونام با جدایی این بازیکن موافقت کند.

در هر صورت به نظر می‌رسد سرنوشت استقلال و نکونام به هم گره خورده و آبی‌های پایتخت در لیگ بیست و دوم هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار بروند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 788847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟