گرایی: جام تورلیخانوف محک خوبی برای ما بود

محمدرضا گرایی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه نتایج در جام تورلیخانوف چگونه بود، اظهار کرد: پس از مسابقات جهانی نروژ، حضور در جام تورلیخانوف نخستین رویدادی بود که در آن شرکت می‌کردم. ضمنأ در یک وزن بالاتر یعنی وزن 72 کیلوگرم کشتی می‌گرفتم. به نظرم حضور در آنجا دیدار تدارکاتی و محک خوبی برای من و سایر بچه‌ها بود تا میزان آمادگی‌مان را بسنجیم. با آمادگی کمی در قزاقستان حضور یافته بودم اما باز هم فکر می‌کنم مسابقه بدی نبود تا بدانیم از لحاظ آمادگی شرایط ما چگونه است.

وی افزود: بالاخره جام تورلیخانوف یک مسابقه دارای رنک است و بیشتر به دنبال این بودم تا اشکالاتی که داشتم را برطرف کنم. اگر چه به حریف قزاق باختم اما مشتاقانه منتظر این هستم تا بتوانم در مسابقات جهانی یک بار دیگر با او سرشاخ شوم و او را ببرم. تمام هدف و برنامه من این است که در صربستان کشتی‌های زیبایی بگیرم و بدون اشتباه برای کشورم افتخار آفرینی کنم. ان‌شاءالله با تدابیر کادر فنی و تلاش و انگیزه‌ای که دارم، نقاط ضعفم را برطرف کنم و کشتی‌گیر قزاق را در مسابقات قهرمانی جهان که مهم‌تر از این تورنمنت‌هاست شکست بدهم. 

دارنده مدال طلای المپیک توکیو درباره برنامه‌های پیش‌روی خود گفت: چند مسابقه مهم در سال جاری در پیش داریم و تصمیم کادرفنی است در چه رقابت‌هایی باشم اما اگر بروم قطعأ مانند همیشه تلاش دارم تا بتوانم بهترین نتایج را بگیرم. متاسفانه بازی‌های آسیایی با تعویق مواجه شد و خیلی خوشایند نیست که سال آینده برگزار شود زیرا سال آینده، مسابقات کسب سهمیه المپیک در پیش داریم و خیلی دوست‌ داشتیم بازی‌ها همین‌ امسال برگزار شود. اگر به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هم فرستاده شوم مطمئنا مانند یک سرباز وطن برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهم کرد. 

گرایی درباره اینکه حمایت‌ها از سمت مسئولان چگونه است، اظهار داشت: فدراسیون کشتی تمام تلاش خود را کرده تا شرایط مساعدی برای ما فراهم شود، خوشبختانه در شرایط خوبی تمرین می‌کنیم و جا دارد از مدیریت فدراسیون که تلاش می‌کنند کشتی‌گیران در بدون دغدغه و بهترین شرایط تمرین کنند، تشکر کنم.البته مسئولان ذی‌ربط متاسفانه تاکنون به هیچ کدام از وعده‌هایی که داده بودند عمل نکرده‌اند.

وی درباره سطح کیفی این رقابت‌ها، گفت: سطح مسابقات نسبتا خوب بود زیرا کشورهای آسیایی با همه توان پا به این رویداد گذاشته بودند و کشورهای اروپایی نیز تقریبا نفرات خوبی را به همراه داشتند.

انتهای پیام/

کدخبر: 788689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟