این استقلال کمترین حقش قهرمانی بود/ کادر فنی تیم بهترین بودند

به گزارش رکنا، شب گذشته با برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان و باخت پرسپولیس مقابل سپاهان ، قهرمانی چهارمین باره تیم آبی پوش پایتخت در تاریخ لیگ برتر رقم خورد.

علی رضا واحدی نیکبخت بازیکن اسبق تیمهای استقلال و پرسپولیس در خصوص دلایل قهرمانی زود هنگام استقلال در لیگ  امسال گفت:

من در وهله اول این قهرمانی را به بازیکنان، کادر فنی ومدیریت باشگاه و به ویژه به هوادارن همیشه حامی استقلال تبریک عرض میکنم و این را هم اضافه کنم از بازیهای دیشب من لذت بردم و تمامی تیمها برای کسب امتیاز و جابجایی جایگاه خود در جدول مقابل حریفان خود ظاهر شدند. من معتقدم تیمی مثل استقلال که در طول فصل آرامش خود را حفظ کرد شایسته این قهرمانی بود و همیشه نظم و انضباط و آرامش تیمی نتیجه اش کسب موفقیت است.مهمترین دلیل قهرمانی استقلال در این فصل حفظ آرامش و دور بودن از حاشیه بود که کادر فنی تیم به خوبی از پس این مهم برآمد.

 وی ادامه داد: نقش کادر فنی در این قهرمانی نقش موثری است و فرهاد مجیدی هم با تزریق آرامش به این تیم گام بسیار بلندی برای قهرمانی زودهنگام برداشت و تاکید من این است که شاکله این کادر و این کادرفنی را حفظ کنند.

نیکبخت در خصوص بازی دیشب مقابل فولاد هم اضافه کرد: هر تیمی که مقابل استقلال بازی می کند از انگیزه بالایی برخوردار است و بازی دیشب هم گویای این واقعیت بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 780663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟