تعیین آخرین هم گروه ایران در جام جهانی/ ولز یا اوکراین؟

به گزارش رکنا، آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطردر منطقه اروپا ، امشب در ورزشگاه کاردیف ولز بین تیم‌های این کشور و اوکراین برگزار می شود.

برنده این بازی مهم که راس ساعت 20:30 خواهد بود به جام‌جهانی صعود کرده و هم گروه ایران ، آمریکا و انگلستان در گروه دوم خواهد شد.

تیم ملی ولز اگرچه در طول دوران تاریخ فوتبالی خود بزرگانی چون رایان گیگز ، گرت بیل، مارک هیوز، کرگ بلیمی، جان توشاک و آرون رمزی را داشته اما تاکنون به جز جام‌جهانی 1958 سوئد، هیچگاه موفق به صعود به جمع تیم‌های نهایی جام‌جهانی نشده و حالا امشب این فرصت را دارد تا در مقابل چشمان هواداران خود طعم این صعود لذت بخش را برای بار دوم بچشد.

شاگردان پیج هفته قبل در برابر لهستان و در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا تن به شکست 2بر1 داده و شاید از روحیه مناسب بازی بازی امشب برخوردار نباشند.

139501031040024777389144

از طرف دیگر اوکراین که این هفته‌ها و ماه‌ها درگیرجنگ ویرانگر با روسیه بوده است بعد از پیروزی چشمگیر مقابل اسکاتلند و آن‌هم با نتیجه 3بر1 چشم به پیروزی مقابل ولز و صعود به جام جهانی پیش رو دارد. این کشور بعد از استقلال خود تنها یکبار و آن‌هم در سال 2006  جام جهانی آلمان افتخار حضور در این تورنمنت را داشته است.

1444742227-2826

آخرین تقابل این دو تیم با یکدیگر به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد که اوکراینی‌ها با تک گل آندره یارمولنکو فاتح نبرد دوستانه شدند.

ترکیب احتمالی ولز

وین هنسی، بن دیویس، جو رودون، اتان آمپادو، نکو ویلیامز، جو آلن، آرون رمزی، کانر روبرتز، دنیل جیمز، هری ویلسون و گرت بیل

سرمربی: روبرت پیج

 ترکیب احتمالی اوکراین

گئورگی بوشچان، اولکساندر کاراوائف، ایلیا زابارنی، میکولا متوینکو، ویتالی مایکولنکو، روسلان مالینوفسکی، تاراس استپاننکو، اولکساندر زینچنکو، آندره یارمولنکو، ویکتور تسیگانکوف و رومن یارمچوک

سرمربی: اولکساندر پتراکوف

انتهای پیام/

 

کدخبر: 788319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟