باقرزاده: به دلیل هزینه بالا تنها تیم سابر به کره‌جنوبی می‌رود/  تنها به دنبال مدال طلا یا نقره هستیم

فضل‌الله باقرزاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص تصمیم اخیر فدراسیون شمشیربازی مبنی بر اعزام تنها تیم سابر به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: پس از بررسی‌های فراوان به این نتیجه رسیدیم به دلیل هزینه بالای برای اعزام تیم ۱۶ نفره به شمشیربازی قهرمانی آسیا، تنها تیم سابر را راهی مسابقات کنیم.

وی تاکید کرد: البته برنامه‌ای در دستور کار داریم تا اعضای تیم سابر زنان، اپه و همچنین فلوره را به قهرمانی جهان مصر بفرستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه نگاه دولت و همچنین وزارت ورزش اعزام کیفی تیم‌ها به مسابقات است به این نتیجه رسیدیم که تنها تیم سابر شانس مدال‌آوری دارد و ما می‌خواهیم از این اتفاق، بهترین استفاده را داشته باشیم.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی افزود: از تیم سابر انتظار کسب یکی از مدال‌های طلا و نقره را داریم. زیرا چیزی جز این مدال‌ها ما را راضی نمی‌کند. خوشبختانه شرایط بچه‌ها عالی است و سخت تلاش و تمرین می‌کنند تا بتوانند در بهترین فرم بدنی خودشان، عملکرد مناسبی را ارائه دهند.

باقرزاده در مورد اینکه شرایط علی پاکدامن برای قهرمانی آسیا چگونه است، اظهار کرد: مایه امیدواری بود که پاکدامن در جام‌جهانی پادووا به جمع ۱۶ نفر برتر صعود کرد و این نشان می‌دهد در حال نزدیک شدن به شرایط خوبش است. او یکی از شانس‌های مدال ما در بخش انفرادی مسابقات آسیایی کره‌جنوبی است. در بخش تیمی هم امید زیاد داریم که با درخشش پاکدامن و سایر بچه‌ها بهترین نتیجه را بگیریم. 

باقرزاده عنوان کرد: تمام نفرات شبانه روز در حال تمرین زیر نظر کادرفنی هستند و از نظر امکانات نیز همه چیز برای آنها مهیا است. البته می‌دانیم شمشیربازان کره، چین و ژاپن رقیبان سختی برای ما هستند اما باز هم برای خودمان اهدافی ترسیم کرده‌ایم که با تلاش بچه‌ها می‌خواهیم به آنها برسیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 787787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟