قلعه نویی: مقابل ذوب آهن تیم ما 12 نفر بود

به گزارش رکنا، امیر قلعه نویی پس از برتری 3 بر 2 گل گهر مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: قبل از هرچیز باید از معرفت تیم شهر خودرو تشکر کنم. نشان دادند که معرفت در فوتبال هنوز هست. از باشگاه خوب ذوب آهن هم تشکر می‌کنم باید به فوتبال ایران تبریک گفت. با همه فشارهایی که روی من بود از مسابقه لذت بردم.  خوشحالم که با تمام ناعدالتی‌هایی که در حق تیم ما شد جایگاه خوبی را کسب کردیم. هرچند اعتقاد دارم که لیاقت ما بیش از این بود. به کارگران شرکت هم تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم. 

قلعه‌نویی با اشاره به شرایط تیمش در این فصل گفت: در این فصل مظلوم وار جلو رفتیم. به شخصه بیشتر از نتایج و رده چهارم، از فوتبالی که تیم‌مان ارائه می‌داد لذت می‌بردم. 5، 6 ماه همگی روزهای سختی را سپری کردیم و روحی و روانی آسیب دیدیم. شما ببینید ما بعد از آرامش 5 برد کسب کردیم که می‌توانستیم در ابتدای فصل باشد. البته خدا بالای سرمان است و همه چیز را می‌بیند و یک برگ هم بدون اذن او زمین نمی‌افتد.

وی عنوان کرد: در خصوص بازی هم باید بگویم فوتبال بسیار خوبی را امروز شاهد بودیم. با اینکه بازی در جایگاه ذوب آهن خللی ایجاد نمی‌کرد، اما فوتبال خوبی را ارائه دادند. مهدی تارتار مربی خوبی است که هرجا رفته به بازیکنان جوان میدان داده و تیم خوبی را ساخته است.

سرمربی گل گهر عنوان کرد: امروز در واقع 12 نفر بودیم و جالب است که شایان مصلح بعد از اینکه گل زد گفت مرا تعویض کنید، اما نمی‌توانستیم و اعلام کردیم که باید با همین نفرات ادامه دهیم.

 

کدخبر: 787759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟