مطهری: انتقادات از حد گذشته بود/ این نایب قهرمانی، کمتر از قهرمانی نیست

به گزارش رکنا، حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس با فجر سپاسی شیراز گفت: درمورد بازی باید بگویم که ما یک فصل فرسایشی را پشت سر گذاشتیم. امروز 10 - 11 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و یک ‌شنبه هم بازی داشتیم. این شرایط برای ما خیلی سنگین بود. تیم فجر نسبت به ما بیشتر استراحت و خودش را بازسازی کرده بود.

از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم. از سید جلال که بزرگتر تیم است تا محمد عمری که جوان‌ترین بازیکن است؛ همه تلاش کردند و به تمام نفرات خسته نباشید می‌گویم. به هواداران خوب، واقعی و قدرشناس خودمان هم که از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

زمانی که شما به عنوان بازیکن با مربی در پرسپولیس حضور دارید باید ذهنیت برنده داشته باشید و همیشه باید برای قهرمانی تلاش کنید. امسال هم ما برای قهرمانی تلاش کردیم، اما کمبودهایی از جمله پنجره بسته و شرایط مالی و ... وجود داشت که نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم.

تمام این‌ها بهانه نیست؛ با وجود تمام مشکلاتی که درون خانواده داشتیم فکر می‌کنم این نایب قهرمانی، کمتر از قهرمانی نیست. ما امروز 60 امتیازی شدیم و می‌توانیم با رای بازی با تراکتور 63 امتیازی شویم در حالی که همین پرسپولیس در دوران برانکو با 61 امتیاز قهرمان شد.

از نظر فرمول امتیازی در 30 هفته موفق به کسب میانگین 2 امتیاز بعلاوه یک را رد کردیم. تیم ما توانمند بود، اما نمی‌دانم چرا اینقدر فشار به تیم ما وارد شد. انتقادها را می‌پذیریم، چون می‌خواهیم رو به جلو برویم. انتقادها باید در مسیر پیشرفت باشد. 

نمی‌خواهم خودستایی کنم. در این 3 سال پیشنهادهایی داشتم، اما اصول خودم را داشتم. شاید برخی‌ها نپذیرند، اما من افتخار می‌کنم که به تیمم متعهد باشم و کنار گل‌محمدی کار کنم. به خودم می‌بالم که مربی پرسپولیس بودم. باید دید که شرایط چگونه پیش می‌رود و در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

حمید مطهری هنگام خروج از نشست خبری شعری را با مضمون حق‌شناسی و حدشناسی خواند که به نظر می‌رسد به فشارها و انتقاهادیی که در فضای مجازی به وی وارد شده است مربوط بود.

 

کدخبر: 787757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟