مطهری: موضوع رضاییان را در خودمان حل می‌کنیم/ از هواداران عذرخواهی می‌کنم

به گزارش رکنا، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در خصوص این بازی گفت: بابت تاخیر در نشست خبری روز گذشته عذرخواهی می‌کنم. آماده شده بودم که به نشست خبری بیایم اما به من گفته شد وقت گذشته است. درباره بازی باید بگویم که شروع خوبی نداشتیم و زود گل خوردیم. در ادامه هر چه از بازی گذشت شرایط را بهتر کردیم. شکل اصلی کار در نیمه دوم بود. نفراتی که جایگزین شدند فوتبال شناور و خوبی انجام دادیم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما استفاده نکردیم. مصدومیت آقایی بدشانسی بود. با مصدومیت امیری هم 10 نفره بازی کردیم. دیشب گفتم ذوب‌آهن نسبت به نیم فصل اول بهتر شده و در نهایت بازی مساوی شد. از هوادران عذرخواهی می‌کنم، آن‌ها خیلی خوب ما را تشویق کردند.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص حاشیه رامین رضاییان بعد از تعویض ادامه داد: در آن لحظه رامین حس می‌کرد به تیم می‌تواند کمک کند. مشکلی نیست و داخل تیم آن را حل می‌کنیم. موضوع خاصی نبود اما در نهایت خود ما در داخل تیم تصمیم می‌گیرم. درباره مصدومان باید بگویم امیری شرایط سختی دارد. کمر او مصدوم شد. در تیم ملی برای او این اتفاق افتاد. همراهی با تیم ملی همیشه همکاری کردیم اما وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا را مصدوم از تیم ملی تحویل گرفتیم. میلاد سرلک هم مصدوم از تیم ملی آمد. برای وحید امیری و سعید آقایی آرزوی سلامتی دارم.

مطهری در خصوص اصرار پرسپولیس روی ارسال‌ها در این بازی و اینکه برخی صحبت از حرف‌های قشنگ در نشست خبری می‌نند؛ اما پرسپولیس در زمین نتیجه نمی‌گیرد، افزود:  درباره سوال دوم باید بگویم. موجی است در فضای مجازی راه افتاده. من صحبت قشنگ نمی‌کنم. اگر کسی مودبانه حرف بزند می‌شود صحبت قشنگ! اگر کسی داد و بیداد کند خوب است؟ ما برای برد آمده بودیم اما تساوی به دست آمد. درباره سوال اول بگویم که وقتی تیمی فشرده بازی می‌کند باید از عرض بازی کنیم. باید تنوع تاکتیکی در حمله داشته باشیم و در نهایت به گل هم رسیدیم.

وی درباره داوری بازی افزود: سعی می‌کنیم درباره داوری حرف نزنیم. حیدری و کمک‌هایش داوران با شخصیتی هستند. تمیروف تک به تک بود اما کمک داور دوم عجله کرد و آفسیاد گرفت. من کنار زمین فهمیدم اما کمک داور ندید. 5 دقیقه وقت اضافه گرفت اما در همان وقت اضافه 2 دقیقه 20 ثانیه وقت تلف شد. در وقت اضافه هم می‌شود وقت اضافه گرفت اما این‌ها بهانه نیست. این‌ها واقعیتی است که باید به آن اشاره کرد. به داوران خسته نباشید می‌گویم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

مربی پرسپولیس در خصوص هجمه‌هایی که به کادرفنی ذوب آهن شده بود گفت: کادر ذوب‌آهن با شخصیت هستند. فشار زیادی به تارتار و کادر او آوردند. جزو انسان‌های سالم فوتبال ایران هستند اما چه فشاری روی او آوردند. اگر در این 10 دقیقه آخر ما گل می‌زدیم ذوب‌آهن کم کاری کرده بود؟ راه را اشتباه می‌رویم. فضای مجازی برای فوتبال معضل شده است. یکسری پیشکسوتان برای گرفتن فالوور به مربیان ذوب‌آهن تهمت زدند. کمیته انضباطی باید به این موارد ورود کند. نباید با آبروی بازیکنان و مربیان بازی کرد. نباید برای دیده شدن شخصیت مربیان را کوچک کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 778790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟