گل‌محمدی: عدالت بود، جام می‌گرفتیم/ شرمنده هواداران شدیم

یحیی گل‌محمدی در پایان آخرین بازی تیمش در فصل بیست و یکم لیگ‌برتر گفت: متاسف هستیم که نتوانستیم جامی را تقدیم به هواداران‌مان کنیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم حداقل یک جام بگیریم اما نتوانستیم و شرمنده هواداران شدیم. 

وی افزود: فکر می‌کنم اگر عدالت در فوتبال رعایت می‌شد، می‌توانستیم جام کسب کنیم. خیلی از بازی‌ها ضرر کردیم و خیلی از بازی‌ها به سود رقیب تمام شد. در لیگ سه امتیاز اختلاف به جز آن دو امتیازی که به استقلال دادند داشتیم. در داربی بازی طوری رقم خورد که تصمیمات داوری به ضرر ما بود و اگر می‌بردیم الان قهرمان شده بودیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: شرایط سختی برای ما از شروع فصل بود. ما قبل از این که فصل را شروع کنیم، بازیکنان زیادی از دست دادیم. فصل گذشته سه مدیرعامل عوض کردیم و ثباتی نداشتیم. امسال قانونی برای بازیکن خارجی گذاشته شده بود که فقط پرسپولیس نمی‌توانست بازیکن بگیرد. 

وی به عدم جذب بازیکن باکیفیت خارجی اشاره کرد و گفت: ما آن زمان طلایی را از دست دادیم. می‌توانستیم دو، سه بازیکن خوب خارجی بگیریم اما این اتفاق رخ نداد. حتی بازیکن هم گرفتیم نتوانستیم سه، چهار ماه از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 787748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟