نکیسا: مداخله‌گران آرامش فوتبال را بر هم می‌زنند/ دلایل لغو بازی‌های تدارکاتی را خارج از فدراسیون جست‌وجو کنید

به گزارش رکنا، نیما نکیسا در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر متشکل از بهترین بازیکنان آسیا است اما باید فراتر از آسیا فکر کنیم.

باید از اوکراین و اسکاتلند درس بگیریم

او با اشاره به بازی اوکراین و اسکاتلند ادامه داد: باید از این دو تیم درس بگیریم و خودمان را آماده روزهای سخت کنیم. حریف آسان در جام جهانی وجود ندارد. مقابل انگلیس، آمریکا و اوکراین یا ولز قرار می‌گیریم که کار سختی است چون آمریکا مانند جام جهانی 98 نیست و پیشرفت محسوسی در فوتبال داشته. کیفیت انگلیس هم بر همگان مشخص است و بازیکنانی را کلاس جهانی در اختیار دارد و ۲ تیم اوکراین و ولز هم با توجه به بازیکنانی که در لیگ‌های معتبر اروپایی و به ویژه در لیگ برتر انگلستان در اختیار دارند، رقبای صاحب سبکی به شمار می‌آیند.

او در ادامه در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی قطر تصریح کرد: امروزه همه راجع به عدم موفقیت در برگزاری بازی تدارکاتی صحبت می‌کنند. متاسفانه کشور ما را به ناحق از حقوقش محروم کردند و هر موقع تیم ملی ایران خواست یک بازی تدارکاتی با یکی از تیم‌های مطرح برگزار کند به سد سیاست برخورد کرد.

او در ادامه گفت: فقط نمی‌شود فدراسیون را مقصر دانست، مشکل فوتبال ایران در برگزاری بازی‌های تدارکاتی بزرگ را باید در جای دیگری جست‌وجو کرد. متاسفانه هیچکس به این مسائل نمی‌پردازد و واکاوی نمی‌کند که به چه دلیل بازی‌های دوستانه لغو می‌شوند. سرپرست فدراسیون فوتبال تمام تلاشش را برای حل مشکلات انجام داده است اما بعضی مسائل خارج از حیطه فدراسیون رقم می‌خورد.

گلر سابق تیم ملی ایران تصریح کرد: سه سال است که درگیر ویروس کرونا هستیم که کل دنیا را تحت الشعاع قرار داده است، همینجا از کادر سلامت تشکر می‌کنم که برای از بین بردن این بیماری تلاش کردند، این ویروس لطمه زیادی به فوتبال و اقتصاد زد و تاثیراتش را روی فوتبال گذاشت.

نکیسا در ادامه درخصوص انتقاداتی که درباره بازی تدارکاتی احتمالی مقابل تیم‌های آفریقایی در حالی که با کشوری از این قاره هم‌گروه نیستیم گفت: با چه تیمی باید بازی برگزار کنیم‌؟ با هر تیمی که بازی دوستانه برگزار شود ایراداتی به آن وارد می‌شود و هرکاری که فدراسیون فوتبال انجام شود نقدهایی به آن وارد می‌شود. البته منتقدان هم برای پیشرفت فوتبال مطلب می‌نویسند، اما در بعضی مواقع مداخله‌گران در خارج از کشور آرامش فوتبال ایران را بهم زده تا جایی که اشخاص از پس مشکلات بر نمی‌آیند.

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 787670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟