همه چیز درباره اولین حریف تدارکاتی تیم ملی ایران

به گزارش رکنا، روز گذشته اولین حریف تدارکاتی تیم ملی ایران در راستای آماده‌سازی جام‌جهانی 2022 قطر مشخص شد؛ حریف جذابی چون تیم ملی اوروگوئه  که در گروه هشتم با کره‌جنوبی، پرتغال و غنا هم‌گروه شده است.

بعد از لغو دیدار دوستانه تیم ملی ایران با کانادا، فدراسیون فوتبال به دنبال جایگزینی یک حریف مناسب برای شاگردان اسکوچیچ بود. با توجه به حضور تیم ملی امریکا و انگلیس در گروه ایران طبعا فدراسیون به دنبال تیمی از قاره امریکا می‌گشت که صبح امروز مشخص شد دیدار تدارکاتی با اروگونه در این کشور قطعی شده است. تیمی قدرتمند از قاره امریکای جنوبی با بازیکنان سرشناسی چون، ادینسون کاوانی، لوییس سوارز، رودریگور بن‌تانکور ( بازیکن تاتنهام»، لوکاس تورپرا( بازیکن فیورنتینا)، فرناندو موسلرا( گالاتاسرای)، فدریکو والورده( رئال مادرید) و رونالد آرائوخو از بارسلونا به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت. 

البته حالا تیم ملی ایران نیز از لحاظ بازیکنان باکیفیت لژیونر، غنی است. به طور مثال سردار آزمون سه ماهی است که به بایرلورکوزن آلمان پیوسته که موفق شد جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را نیز کسب کند، مهدی طارمی یکی از برترین بازیکنان امسال لیگ پرتغال که در تیم پورتو به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی رسید و علیرضا جهانبخش نیز با فاینورد هلند نایب قهرمان لیگ کنفرانس شد.

اولین محک جدی شاگردان اسکوچیچ قطعا جذاب خواهد بود و می تواند شبیه سازی مناسبی از تیم ملی امریکا باشد.

*نویسنده: سپهر خرمی

انتهای پیام/

کدخبر: 786867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟