محمدزاده: لیگ برتر دچار افت کیفی شده است/ هیچ برنامه مناسبی برای تیم ملی وجود ندارد

وحید محمد زاده مدافع آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با رکنا، گفت: خودمان را برای بازی در روز هشتم و نهم آماده کرده بودیم اما بازی با وقفه‌ای چند روزه مواجه شد.همه چیز خوب پیش می‌رفت اما به دلیل آلودگی هوا بازی با وقفه ای چند روزه مواجه شد اما این شرایط برای همه است اما امیدواریم لیگ را با برد به پایان برسانیم.

او در خصوص وضعیت آلومینیوم گفت: لیگ بیست و یکم می‌توانست به شکل بهتری برایمان رقم بخورد اما بد شانسی و داوری باعث شد تا رتبه بهتری را کسب نکنیم، اما فکر می‌کنم در مجموع اراکی ها از عملکردمان راضی باشند.امیداورم باشگاه موفق شود آماده سازی و نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی داشته باشند.

مدافع آلومینیوم در خصوص قراردادش گفت: در پایان فصل قراردادم با آلومینیوم به پایان می‌رسد،صحبت‌های ابتدایی در خصوص تمدید قرارداد انجام شده پس از هفته پایانی لیگ برتر مذاکرات بیشتری را انجام می‌دهیم. راجع پیشنهاد اگر صحبت‌هایی مطرح کنم کلیشه ای است،علاقه ای ندارم مانند بقیه درباره پیشنهادات صحبت کرده و بازار گرمی کنم.

او در ادامه گفت: در آلومینیوم احساس راحتی می‌کنم و روزهای خوبی را در این تیم سپری کردم ادب حکم می‌کند ابتدا با این باشگاه مذاکره کنم. باید در جلسه ای که با باشگاه برگزار  می‌کنیم طرفین نظرات خود را اعلام کنند و به نتیجه درستی برسیم و باید توافق نهایی حاصل می‌شود یا خیر.

01666175

محمد زاده درخصوص سطح لیگ بیست و یکم گفت: لیگ برتر امسال نسبت به سالهای گذشته به لحاظ کیفیت دچار افت شده است، بخشی از افت کیفیت لیگ برتر بیشتر به محتاط بازی کردن تیم‌ها برمی‌گردد و تیم‌ها فقط برای نتیجه گیری و بقا وارد زمین می‌شوند.اکثر تیم‌ها بیشتر برای گل نخوردن بازی میکنند همین موضوع سبب می‌شود تا از جذابیت های رقابتها کاسته شود.بخش دیگری از افت فنی لیگ برتر مربوط می‌شود ترانسفر شدن بازیکنان به باشگاه های عربی که لیگ را از نظر ستاره ها محدود می‌کند.

او در ادامه تصریح کرد: در فصل های گذشته در لیگ ستاره های جوانی مانند مهدی مهدی پور،مهدی ترابی و بازیکنان این چنینی وجود داشتند که در لیگ فعلی همچین بازیکنانی وجود نداشتند. و بخشی از افت کیفیت لیگ برتر به عدم زندگی حرفه ای فوتبالی ها برمی‌گردد.

او درخصوص لغو بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نظر شخصی ام این است هیچ برنامه مناسبی برای تیم ملی وجود ندارد اگر نتایج خوبی کسب شده به دلیل قدرت بازیکنان است، بزرگترین رویداد فوتبال جام جهانی است و تیم‌های دیگر در مدت زمانی کوتاه تمام اردوهای آماده سازی و بازی تدارکاتی شان مشخص شده است اما متاسفانه تیم ملی فوتبال ایران اغلب با تیم های درحد محلات بازی برگزار می‌کند یا بازی های دیگر به دلایل مختلف لغو می‌شود و این مسئله به ملی پوشان لطمه می‌زند.

او در پایان گفت: به طور مثال اگر می‌خواهید در مقابل انگلستان بازی کنید بهتر است در مقابل تیمی در حد و سبک این تیم بازی تدارکاتی برگزار شود. متاسفانه این بی برنامه گی ها باعث آسیب به تیم ملی خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 785981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟