مرادی: اگر سپاهان نبود، من هم در دوومیدانی نبودم

امیر مرادی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: فعلاً در اصفهان تمریناتم را پیگیری می‌کنم و سعی می‌کنم خیلی زود به آمادگی صد درصدی که مدنظرم است برسم. تنها هدف من نتیجه خوب در بازی‌های کشورهای اسلامی است. خداراشکر شرایطم مناسب است و روزی 2 نوبت تمرین می‌کنم. البته فعلأ آمادگی‌ام در حد نرمال است. هر چه است از سال گذشته تاکنون در اردو هستم و تمرینات را با جدیت انجام می‌دهم و مربیان از شرایطم راضی هستند.

وی افزود: توقع داریم دوومیدانی حمایت بیشتری شود تا با انگیزه کافی به‌ تمرین بپردازیم. در سال‌های اخیر رشته نیمه استقامت مانند پرتاب دیسک همیشه مدال‌آور بوده و می‌طلبد فدراسیون‌ نگاه ویژه‌تری به ما داشته باشد. البته در سال‌های اخیر شاهد اتفاقات خوبی در دوومیدانی بوده‌ایم. در حال حاضر مربیان خوبی در این رشته حضور دارند و جای امیدواری وجود دارد. جوانان خوبی در دوومیدانی کشور پرورش یافته‌اند که نشان دهنده‌ی برنامه‌ریزی‌های خوب مربیان استعدادیاب است.

عضو تیم دوومیدانی سپاهان با اشاره به اینکه مسئولان این باشگاه خیلی خوب از این رشته حمایت کرده‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه در سالیان اخیر، مسئولان باشگاه سپاهان خیلی خوب از رشته دوومیدانی حمایت کرده‌اند و خود این موضوع اتفاق ویژه‌ای است تا جوانان بیشتری به حضور در این رشته راغب شوند. انشاالله در سال جدید هم مسئولان این باشگاه تیمداری کنند زیرا به نظرم حضور تیم‌هایی مانند سپاهان در دوومیدانی نیاز است. مسئولان این باشگاه جزو معدود تیم‌هایی هستند که خیلی خوب از لحاظ مالی به ورزشکاران توجه دارند.

مرادی در پایان گفت: اگر حمایت‌های مسئولان باشگاه سپاهان و رییس هیئت دوومیدانی اصفهان نبود خیلی وقت پیش عطای حضور در دوومیدانی را به لقایش می‌بخشیدم و به سراغ شغل دیگری می‌رفتم. با وجودی که تنها منبع درآمد من از حضور در این رشته است اما باز هم مسئولان این باشگاه در بزنگاه هوای ما را دارند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 785973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟