دانایی: فوتبالم را مدیون «تارتار» هستم/ در ذوب‌آهن آرامش دارم

«سجاد دانایی» مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درخصوص تساوی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: از لحاظ کیفیت بازی هر 2 تیم نمایش قابل قبولی داشتند ولی متاسفانه بازی خوبی برای ما نبود، چرا که نتوانستیم به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا کرده شرایطمان در جدول را بهبود ببخشیم.

وی درخصوص عملکرد خوبش در این دیدار ادامه داد: خوشحالم که عملکرد خوبی داشتم بهترین بازیکن زمین شدم ولی از طرفی ناراحتم چون نتوانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. البته به این خاطر که اولین سال حضور درلیگ برتر را تجربه می‌کنم بنظرم عملکرد بدی نداشتم اما در مجموع به این خاطر که انتظار بیشتری از خودم دارم دلم می‌خواهد که بتوانم پیشرفت کرده در تمامی دیدارها برای تیمم مثمرثمر باشم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درمورد همکاری با « مهدی تارتار » گفت: هر بازیکنی که قصد رفتن به تیمی را داشته باشد در ابتدا درمورد آن تیم و سرمربی‌اش کمی پرس و جو می‌کند، من هم زمانیکه قصد داشتم به ذوب آهن بیایم از هرکسی که در مورد اقای تارتار سوال کردم همه فقط و فقط از اخلاق و دانش فنی او تعریف میکردند. واقعا از وقتیکه به این تیم پیوستم خیلی از او آموختم، فوتبالم را مدیون اعتماد او هستم. امیدوارم که بتوانم با عملکرد خوبم پاسخ اعتماد آقا مهدی را به درستی بدهم.

دانایی درمورد برنامه‌اش برای فصل بعد اضافه کرد: واقعا خیلی در ذوب آهن آرامش دارم، همه چیز برایم خیلی خوب است. تازه در تیم جا افتاده‌ام دلم میخواهد که تلاش کرده تا بتوانم فوتبالم را ارتقا ببخشم با نمایش خوبم باعث خوشحالی هواداران عزیز ذوب آهن باشم.

انتهای پیام/

کدخبر: 785909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟