شهباززاده با یک سال تاخیر پرسپولیسی می‌شود؟

به گزارش ر کنا، «سجاد شهباززاده» مهاجم این فصل سپاهان قول و قرارهایی با مدیران پرسپولیس گذاشته و باتوجه به روزهای نه چندان درخشانش در این فصل برای سپاهان؛ ترجیح داده فضای فوتبالی خود را عوض کند و به پرسپولیس بیاید.

شهباززاده، فصل پیش با زدن 20 گل، عنوان آقای‌گلی لیگ برتر را هم به نام خودش کرد. این 20 گل در شرایطی به نام او ثبت شد که مهاجم سپاهان فقط 27 ضربه در چارچوب در فصل گذشته داشت. نرخ تبدیل ضربات در چارچوب به گل نشان می‌دهد که شهباززاده چقدر مهاجم دقیق و فرصت‌طلبی بوده است.

اما این آمار خوب مربوط به فصل پیش است؛ چون «آقای گل» در این فصل نه‌ تنها نشانی از گل‌زن همیشگی نداشته بلکه حداقل الان میتوان تحلیل کرد که درخشش فصل پیش او یک اتفاق گذرا بوده است چون سجاد فصل گذشته اندازه‌ی ۵ فصل قبلتر خودش گلزنی کرد!

البته نکته‌ی کلیدی این است که شهباززاده فصل گذشته به گل‌محمدی گفته بود در یکی دو فصل آخر فوتبالی خود تمایل ندارد وارد حاشیه شود و می‌خواهد به دور از جنجال فوتبالش را ادامه دهد به همین خاطر به پرسپولیس نیامد!

اما حالا شهباززاده در حالی دوباره گزینه اصلی یحیی برای خط حمله پرسپولیس شده که تعداد گل‌های زده‌ی او حتی دو رقمی هم نشده است!باتوجه به مصدومیت عیسی آل‌کثیر و اینکه او احتمالا تا نیم‌فصل غایب خواهد بود پرسپولیس سخت به دنبال یک مهاجم با تجربه است.

انتهای پیام/

کدخبر: 785170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟