مخالفت درویش با درخواست گل‌محمدی/ اختلاف بر سر یک استقلالی!

به گزارش رکنا، پرسپولیس برخلاف فصول قبل این‌بار با دست پر و زودتر از سایر تیم‌ها مذاکرات با بازیکنان جدید و مدنظر کادر فنی را آغاز کرده است.

چراغ اول با جذب مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش تیم ملی ایران روشن شد و تمدید قرارداد با مهدی ترابی پیش از پایان فصل نشان داد که درویش رویکرد متفاوتی را نسبت به مدیران قبلی پیش گرفته است.

یکی از نفراتی که مدنظر کادر فنی و شخص یحیی گل‌محمدی قرار دارد میلاد زکی‌پور بازیکن فعلی گل‌گهر و سابق استقلال است که در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت اما با انتقادات فراوانی که در فضای مجازی نسبت به این بازیکن از سوی هواداران پرسپولیس رخ داد؛ مدیران باشگاه را مجبور به تکذیب این خبر کرد!

محمد محمدی قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس صراحتا مذاکره با این بازیکن را تکذیب کرد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی اصرار به جذب زکی‌پور دارد اما درویش باتوجه به حواشی و توهین‌هایی که این بازیکن در گذشته به پرسپولیس کرده؛ تمایلی به جذب این بازیکن ندارد.

504

از روز گذشته یحیی بار دیگر گفته برای پست دفاع چپ‌ فقط روی زکی‌پور نظر مثبت دارد و بازیکن دیگری را نمی‌خواهد و به همین دلیل چالش عجیبی بین درویش و یحیی شکل گرفته است.

باید دید در نهایت زکی‌پور جدیدترین یاغی فوتبال ایران لقب میگیرد یا خیر.

انتهای پیام/

کدخبر: 785168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟