اکبری: حضور دو تیم از ایران در فینال باعث خوشحالی است

به گزارش رکنا به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پیمان اکبری در نشست خبری پس از بازی مقابل نماینده قزاقستان اظهار کرد: بابت جنگندگی خوب تیم تاراز تبریک می‌گویم. این تیم هوشمندانه کار کرد به ویژه در ست اول. سه بازیکن اصلی در بازی شهداب را در مسابقه با پیکان بازی ندادند و در این بازی از قدرت خود خوب استفاده کردند.

وی با بیان این‌که بازیکنان پیکان هم در ست اول خوب بازی کردند، تصریح کرد: اما برنده ست اول تیم قزاقستان بود که خوب جنگید. بچه‌های من هم در مجموع بازی فوق‌العاده خوبی داشتند و انتظاراتی که داشتم را به خوبی برآورده کردند. به طرفداران باشگاه پیکان بابت صعود از این مرحله به دیدار فینال تبریک می‌گویم و منتظر هستیم که حریف فردای پیکان مشخص شود و با برنامه‌ریزی خوب بازی خوبی در مقابل حریف داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره دیدار با شهداب در آخرین روز مسابقات گفت: خوشحال می‌شویم که تیم دیگری از وطن به فینال راه یابد اگر این اتفاق رخ دهد، فینال تمام ایرانی می‌شود و امیدواریم بازی خوبی را شاهد باشیم که بینندگان لذت ببرند. ما هم بهترین عملکرد تیمی خود را داشته باشیم.

وی با یادآوری اینکه تیم پیکان در لیگ برتر سال 1400 نایب قهرمان شد، گفت: شهداب بازیکنان خوبی دارد و ما هم تیم خوبی داریم و سعی می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با خوشرنگ‌ترین مدال این مسابقه را ترک کنیم.

اکبری حضور بازیکنان سطح اول جهان در دو تیم شهداب و پیکان را اتفاق خوبی برای پیشرفت والیبال ایران دانست و گفت: اگر این کار را 2 تیم انجام نمی‌دادند این کیفیت در مسابقات تهران رخ نمی‌داد. اکثر تیم‌ها لژیونر دارند و این اتفاق برای رشد والیبال ایران فوق‌العاده خوب است.

وی درباره احتمال قضاوت داوران ایرانی در فینال گفت: درباره داوران ایرانی ما تاثیرگذار نیستیم. داوران ایران جز خوب‌های آسیا هستند و هر تصمیمی درباره داوری بگیرند، مشکلی نداریم.

سرمربی تیم پیکان درباره مصدومیت انگاپت هم گفت: این بازیکن دچار کشیدگی شده که باید پزشک ببیند و بعد اطلاعات جدید در این زمینه به هواداران بدهیم. فعلأ نمی‌توان نظری داد نت پزشک معاینه کند.

اکبری در ادامه این نشست خبری از حسین معدنی یادی کرد و گفت: خدا این مربی زحمتکش والیبال را رحمت کند. بازیکن و مربی بزرگی بود و سال‌ها برای پیکان تلاش کرد. پیکانی‌ها همه تلاش می‌کنند که مدالی خوش رنگ به دست آید اما کار سختی است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره حضور بازیکنان شاخص پیکان در رقابت‌های قهرمانی باشگاه ‌های مردان جهان در صورت قهرمانی پیکان در این مسابقات گفت: باشگاه پیکان تنها مدال باشگاه‌های جهان را دارد و بعد از آن این اتفاق رخ نداده است. خوشحالم از این بابت اما در مجموع باشگاه‌های جهان سطح بالایی دارد و بازیکنان این تورنمنت پیکان و شهداب نمی‌توانند در قهرمانی جهان شرکت کنند. ناچاریم با بازیکنانی با لول پایین تر از معروف، موسوی و انگاپت شرکت کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 782261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟