فیاضی: دریافت قزاق‌ها خیلی خوب بود

به گزارش رکنا به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پوریا فیاضی بعد از دیدار دو تیم پیکان تهران و تاراز قزاقستان در نشست خبری دو تیم، افزود: مقابل نماینده قزاقستان بازی بسیار سختی به ویژه در ست اول داشتیم. بازیکنان تیم پیکان در سرویس خیلی خوب بودند اما دریافت‌های قزاق در برخی از لحظات مسابقه بسیار خوب بود و کار برای پیکان سخت کرد.

وی با بیان این‌که خوشحالیم که موفق به شکست این تیم شدیم و به دیدار نهایی راه یافتیم، تصریح کرد: برای بازی فردا وقت زیادی نداریم و باید با آمادگی کامل به میدان برویم.

بازیکن تیم پیکان تهران درباره حریف این تیم در دیدار نهایی گفت: فرقی ندارد که فردا با شهداب یا نماینده ژاپن بازی کنیم، اما امیدوارم فاتح آخرین بازی این مسابقات باشیم و قهرمانی را برای تیم پرافتخار پیکان به دست بیاوریم.

فیاضی درباره شرایط فعلی پیکان و مقایسه با تیم پیکان زمان لیگ برتر مردان ایران در سال 1400 و انتقام از شهداب اگر به دیدار نهایی راه یابد، گفت: در لیگ برتر شرایط تیم متفاوت بود و الان قدرتمندتر شدیم.

وی تاکید کرد: در ورزش بحث انتقام وجود ندارد و زمین بازی برای افزایش دوستی‌ها است و هر دو تیم برای عنوان قهرمانی و مدال طلا می‌جنگیم. باشگاه پیکان برای میزبانی مناسب از این رقابت‌ها خیلی زحمت کشیده است و اگر قهرمان شویم، به نوعی از این زحمات قدردانی کردیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 782252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟