فولادی: از نتایج رکابزنان در لیگ راضی هستیم/ می‌خواهیم جام قهرمانی را به مازندران بیاوریم

به گزارش رکنا، عبدالرضا فولادی در خصوص نتایج تیم آرویج شرق مازندران( مقاومت) در مرحله نخست لیگ برتر دوچرخه‌سواری اظهار کرد: با توجه به اینکه چهار یا پنج رکابزن از دل خود لیگ هستند و تجربه بالایی که دارند که می‌توانیم با حضور آنها دلخوش به اتفاقات خوب باشیم. خیلی مایه خرسندی است که دوچرخه‌سواران خوبی داریم و از این‌رو نگاه ما به کسب جایگاه نخست در فصل جاری معطوف شده است. ضمن اینکه محمود محمدی و رامین مهربانی سرمربی مربی تیم هم از تجربیات خوبی برخوردار هستند که این تجربه کمک می‌کند در مواقع لازم شرایط بهتری برای تیم ایجاد شود.

وی در خصوص اینکه چشم‌انداز آنها برای سال جاری چیست، گفت: نگاه داریم حداقل بتوانیم هم تیمی و انفرادی قهرمان لیگ شویم. نکته‌ای که بیشتر از همه برای ما امیدوارکننده بوده اینکه وحدت و همدلی بین خود بچه‌ها یکی از دلایل این موفقیت بوده است. پیش از اعزام به جلفا تمام بچه‌ها هم قسم شده بودند تا برای تیم بهترین نتایج را داشته باشند و این نتیجه درخشان در تلاش خود آنها بود که رقم خورد. چشم‌انداز ما این است که برای امسال تیم را روی سکوی نخست ببینیم. ما هم در کنار دوستان هستیم تا از لحاظ مالی مساعدت ویژه‌ای به آنها داشته باشیم تا بتوانند با رقم زدن نتایج خوب مایه خوشحالی شوند. ان‌شاءالله بعد لیگ امسال تمام شود پاداش نیز برای دوستان در نظر خواهیم گرفت. 

مدیر تیم باشگاه آرویج شرق مازندران (مقاومت) در خصوص اینکه چه شد با این نام در لیگ شرکت کردند، تصریح کرد: به دلیل اینکه شهید سلیمانی در بحث مقاومت نگاه ویژه ای به این موضوع در سراسر جهان داشت ما هم تصمیم گرفتیم با همین نگاه و با نام مقاومت در لیگ تیمداری کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم با کاپ قهرمانی به دیدار او برویم و این جام را تقدیم روح پاک این شهید والامقام کنیم.

فولادی ادامه داد: براساس علاقه و اینکه خودمان در گذشته در این رشته حضور داشتیم تصمیم به تیم‌داری گرفتیم. از اینکه مشاهده می‌کنیم جوانان شهرمان راغب و علاقه‌مند به این رشته هستند. برای ما خوشحال‌کننده است و ما هم در این میان به آنها کمک می‌کنیم تا بتوانند بهتر به رشته‌ای که علاقه دارند بپردازند. 

وی در پایان با اشاره به اینکه پیست دوچرخه‌سواری مازندران حدود 23 سال است نیمه تمام مانده، اظهار داشت: پیست مازندران حدود 23 سال است بلاتکلیف است و حتی در سفر استانی که رییس جمهور به استان ما داشتند پیگیر قضایا شدیم تا با تخصیص منابع مالی مورد نیاز که حدود 70 میلیارد تومان برآورده شده بتوانیم از طریق وزارت ورزش و سایر نهادهای مربوطه هر چه زودتر پیست را به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسانیم. امیدوارم با حضور مسئولان فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان خود استان و سایر علاقه‌مندان بتوانیم همدلی خوبی داشته باشیم تا با افتتاح این پیست جوانان بیشتری راغب به حضور در این رشته کنیم. همچنین در این میان هم کمال تشکر و قدردانی را از مسئولان هیات دوچرخه سواری مازندران دارم از جمله شخص صابر اکبرزاده که همه جوره هوای تیم را دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 782256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟