عزیزی: بودجه تنیس جوابگو نیست/ جوانان آتیه دار، عصای دست ما هستند

داود عزیزی در گفت وگو با رکنا اظهار داشت: اقبال خوب تنیسورهای خارجی موجب شد تا کیفیت مسابقات در هفته نخست رضایت بخش باشد. تنیسور های مستعد و آتیه داری داریم که خمیر مایه کار را دارند و می توانند عصای دست ما باشند و بطور قطع اگر ضریب تجربه بین‌المللی آنها بیشتر باشد، حرفهای جدی برای گفتن خواهیم داشت.

عزیزی با اشاره به اینکه قصد بر این است که مسابقات مذکور در دیگر استان‌ها برگزار خواهد شد، گفت رقابتهای سطح پنج را در استان البرز و آذربایجان غربی خواهیم داشت، سپس مسابقات سطح چهار در تهران و سطح پنج را در اصفهان برگزار خواهیم کرد. پس از آن نیز 6 ماه دوم سال دو مسابقه نیز در تهران و شیراز خواهیم داشت.  

وی ادامه داد: با برگزاری بیشتر این سطح از مسابقات در ایران و برگزاری پیکارهایی در سطح‌های بالاتر، بازیکنان مطرح تری از اروپا و کشورهای دیگر به ایران می‌آیند که این اتفاق فرصت خوبی برای تنیسورهای ما خواهد بود تا با بازیکنان های خارجی به رقابت بپردازند.

رییس فدراسیون تنیس درباره عملکرد مشکات الزهرا صفی اظهار داشت : به نظر بنده عملکرد او در مجموع خوب بود تا با آمادگی بیشتر در رقابتهای معتبر "رولاند گاروس" فرانسه حضور پیدا کند. روادید او صادر شده و دوشنبه هفته آینده به انگلیس و سپس به فرانسه خواهد رفت و امیدواریم که نماینده شایسته‌ای در آنجا باشد. 

وی تنگناهای مالی را از جمله مشکلات فدراسیون تنیس عنوان کرد و افزود: بودجه‌ موجود جوابگو نیست و ما نیاز به حمایت بیشتر داریم زیرا واقعأ شرایط سخت است. حداقل بودجه‌ای که نیاز داریم حدود 25 میلیارد تومان است که امیدوارم با کمک وزارت ورزش و مجلس به این رقم مورد نظر نزدیک شویم. تنیس در زمره پر هزینه‌ترین رشته‌های ورزشی دنیا است و لذا برای برگزاری اردوها و اعزام مسابقات نیازمند بودجه مناسب هستیم. 

وی افزود : ما به زمین مناسب و استاندارد هم نیاز مبرم داریم و در نشست آتی با وزیر محترم ورزش امیدوارم به نتایج خوبی در این زمینه برسیم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 781565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟