اسکوچیچ: کادر تیم ملی در یکی دو روز آینده تقویت می شود/کانادا بهترین گزینه برای آماده سازی تیم ملی است

به گزارش رکنا ورزشی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است چند سال بود که می‌خواستم این جراحی را انجام بدهم  خوشبختانه با موفقیت انجام شد و حالم خوب است و از تمامی کسانی که جویای احوال من بودند تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی در مورد جلسه با استیلی گفت: موضوع جلسه درباره اردوهای آینده تیم ملی بود. دو طرف در رابطه با جزئیات صحبت کردیم و نقطه نظرات دوستان را شنیدم تا بتوانیم برنامه درستی برای بازی‌ها و اردوهای پیش‌رو داشته باشیم.

اسکوچیچ در مورد دستیارهای جدیدش عنوان کرد: در یکی دو روز آینده درباره آنها بیشتر صحبت خواهم کرد. قرار است با هماهنگی که انجام شده به کادر فنی اضافه شوند.

وی درباره بازی دوستانه مقابل کانادا گفت: در حال حاضر کانادا با شرایطی که موجود است بهترین گزینه برای آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی به شمار می‌رود. البته خدا را شکر هماهنگی‌های کامل انجام شده و این بازی انجام خواهد شد. در ادامه امیدواریم بتوانیم با تیم‌های دیگری هم بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی در مورد بازی‌های تیم ملی در دو پنجره فیفادی اظهار داشت: اگر از من می‌پرسید از این دو پنجره راضی هستیم و اگر بتوانیم بازی‌های مهمی را هماهنگ کنیم قطعاً مفید خواهد بود.

اسکوچیچ در مورد مقایسه آماده‌سازی در جام جهانی قبل و این جام جهانی بیان داشت: نمی‌شود این دو جام جهانی را با هم مقایسه کرد. این جام جهانی شرایط خود را دارد و سعی می‌کنیم با برنامه پیش برویم.

کدخبر: 781242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟