شریفات: کم و کاستی‌های زیادی در آلومینیوم داریم/ قهرمانی حق استقلال بود

اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با رکنا درخصوص بازی با صنعت نفت گفت: صنعت نفت بیشتر از توپ‌های بلند استفاده می‌کرد و این موضوع کار را برای ما سخت کرد اما در مجموع 3 امتیاز شیرینی گرفتیم. چون تنها باخت ما در بازی های رفت مقابل این تیم بود، انگیزه زیادی برای جبران آن نتیجه داشتیم که خداراشکر به این مهم دست یافتیم.

وی افزود: ما در بازی با نساجی مازندران باید 4 گل می‌زدیم اما یک توپ آمد و گل خوردیم. در فوتبال به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و گاهی فقط باید به 3 امتیاز فکر کرد. کادر فنی آلومینیوم بازی روی زمین و مالکیت را در دستور کار دارد و سرمربی تیم تفکرات تاکتیکی را به تیم القا کرده است.

او در خصوص مشکلات تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:  در شرایطی نیستم که بتوانم در این خصوص صحبت کنم اما کم و کاستی‌های زیادی داریم که مهمترین آن رختکن و استادیوم است. خیلی مسائل وجود دارد که قابل بحث هستند اما نمی‌خواهم چیزی در اینباره بگویم.

شریفات در خصوص شرایط قراردادش و اینکه آیا پیشنهادی از سایر تیم ها دارد یا خیر، تصریح کرد: در پایان فصل قراردادم با آلومینیوم به اتمام می‌رسد و باشگاه تمایل به تمدید دارد البته پیشنهاداتی دارم اما به آنها فکر نمی‌کنم و منتظر آخر فصل هستم. رحمتی هم در خصوص تمدید با من صحبت کرده و امیدوارم در آخر فصل هرچه خیر است برای من پیش بیاید.

او در خصوص قهرمانی استقلال تصریح کرد: سال‌های قبل عنوان کردم حق پرسپولیس قهرمانی بود، چون استقلال چیزی جز حواشی نداشت اما امسال تنها تیمی که با اختلاف می‌توانست قهرمان شود، استقلال بود. قهرمانی حق این تیم است و جا دارد به هواداران خوب استقلال تبریک بگویم.

شریفات درباره شایعه کم کاری برخی تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: هیچ فوتبالیستی این کارها را انجام نمی‌دهد و من هیچوقت ندیدم و نمی‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 781064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟