فنونی‌زاده: خوب است ما هم بگوییم استقلال با کمک وزیر قهرمان شده؟/ پیشکسوت باید فوتبالی صحبت کند

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی حق استقلال بود و به کادرفنی و هواداران این تیم تبریک عرض می‌کنم. به هر حال فوتبال همین است و نمی‌شود هر سال یک تیم قهرمان شود.

وی در واکنش به صحبت‌های میثم منیعی که قهرمانی‌های پرسپولیس را با رانت وزیر می‌دانست، گفت: زمان برانکو آنقدر قوی بودیم و با سایر تیمها فاصله داشتیم که جای بحثی باقی نمی‌ماند و به نظرم این صحبت‌ها فوتبالی نیست. مگر می‌شود وزیر ورزش از یک تیم خاص حمایت کند؟ دوستی که این حرف‌ها را مطرح می‌کند بهتر است این کری‌خوانی‌ها را به هواداران کم سن و سال بسپارد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در سال‌های گذشته استقلال بیشتر از پرسپولیس مهره داشته اما نتواسنته به جام برسد که تمام این دلایل فنی است. متاسفانه برخی صحبت‌ها زشت و دور از انتظار است و بهتر است پیشکسوتان کارشناسی صحبت کنند.

وی ادامه داد: حمید سجادی خودش ورزشی بوده و ریز و درشت ورزش را می‌داند پس حالا که استقلال قهرمان شده ما هم بگوییم این تیم را وزیر قهرمان کرده؟ آیا این حرف درست است؟ من اصلا با این صحبت‌ها موافق نیستم و به نظرم نتیجه بازی تنها در مستطیل سبز رقم می‌خورد.

فنونی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: من خودم فکر می‌کردم استقلال مقابل فولاد شکست بخورد اما خوب بازی کرد و پیروز شد. از سوی دیگر پرسپولیس جلوی سپاهان 2 گل خورد و 5 تا هم نخورد. فوتبال روز خوب و بد دارد و نباید حرفهایی بزنیم که ذهن هواداران را درگیر مسائل غیرواقعی کند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 781022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟