گرشاسبی: نکونام به ما لیست داده و جایی نمی‌رود/ رییس فدراسیون همیشه دقیقه ۹۰ مشخص می‌شود

به گزارش رکنا، صحبتهای "جواد نکونام" سرمربی فولاد خوزستان بعد از بازی مقابل استقلال  حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت.

مطرح کردن بحث حضور 5000 هوادار تیم رقیب فولاد از سوی نکونام و گلایه از اینکه آنها در زمین خود غریبه بودند باعث شد تا با مدیرعامل فولاد گفت و گویی اختصاصی را داشته باشیم. 

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص بحث هرج و مرج در ورود غیر قانونی برخی از تماشاگران در ورزشگاه شهدای فولاد گفت: اینکه می‌گویند ما میزبان هستیم فقط در چارچوب زمین سبز معنی دارد و بقیه امور بازی در اختیار سازمان لیگ و مسئولان برگزاری بازی است.قبول دارم قدری ناهماهنگی در این خصوص بود اما هر تیم برای ورود افراد به ورزشگاه باید با سازمان لیگ هماهنگ باشد.

نکونام به ما لیست داده و جایی نمی‌رود

مدیر عامل فولاد در خصوص خبر جدایی نکونام و رفتن او به تیم‌هایی چون گل گهر و مس رفسنجان اظهار داشت: جواد نکونام به ما لیست داده و فصل آینده هم کنار ما خواهد بود. تمامی این خبرها شایعه است و سرمربی فولاد جایی نمی‌رود. ما قرار است فصل بعد هم در لیگ و هم در آسیا پرقدرت ظاهر شویم.

رییس فدراسیون ما همیشه دقیقه ۹۰ از راه می‌رسد

گرشاسبی در رابطه با وضعیت فدراسیون و مجمع پیش رو و همچنین برگشت عزیزی خادم گفت: در این خصوص نظر خاصی ندارم و فقط می دانم که همیشه با تمام رایزنی ها، رییس فدراسیون از جای دیگری دقیقه ۹۰ معرفی شده و از سوی مجمع انتخاب می شود.

گزارشگران شهرستان جانب دارانه عمل نکنند

مدیر عامل فولاد در مورد وضعیت گزارش بازی و انتقادات فراوانی که از سوی هواداران استقلال  به سبک گزارش و صحبت‌های مطرح شده او شده است، گفت: قبول دارم که وضعیت حرفه‌ای را شاهد نیستیم اما در بسیاری از شهرستان‌ها این موضوع حاکم است. در مورد این بازی هم من در جایگاه بودم و نوع گزارش و صحبتهای آقای نریموسایی را متوجه نشدم.

انتهای پیام/

کدخبر: 780787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟