واکنش سرپرست استقلال به جدایی مربی این تیم، جشن قهرمانی و جنجال‌های پایان دیدار با فولاد

به گزارش رکنا، بعد از پایان بازی شب گذشته تیمهای استقلال و فولاد خوزستان حواشی زیادی در چمن ورزشگاه شهدای فولاد اتفاق افتاد و حضور برخی از لیدرها و منصوبان تیم اهوازی در زمین باعث عدم خوشحالی آبی پوشان شد. در نهایت نیز شاگردان مجیدی با کمترین خوشحالی ممکن زمین بازی را ترک کردند.

در همین خصوص بیژن طاهری سرپرست استقلال در گفت‌وگو اختصاصی با رکنا، گفت: این موضوع که نگذاشتند خوشحالی کنیم صحت ندارد و ما خوشحالی خودمان را انجام دادیم اما به هر شکل برخی اتفاقات رخ داده زیبنده نبود.

وی ادامه داد: بازی سختی بود و تمامی بازیکنان و کادر در طول فصل زحمت کشیدند و ثمره این حضور و همدلی را چشیدند.

یزدانی و مردامند مظلوم بودند

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند گفت: آنها مظلومان ما بودند و در حقشان جفا شد و بازیکنان ما در رختکن با ارتباط تلفنی با انها کار درستی انجام داده و حق مطلب را ادا کردند.

طاهری در ارتباط با حضور صالح مصطفوی در کنار استقلال طی فصل آینده اظهار داشت: شایعه رفتن ایشان به خارج از کشور زیاد است و ما چنین چیزی را نشنیده‌ایم . مصطفوی فعلا تا پایان فصل کنار تیم است و کادر فنی با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

سرپرست استقلال در خصوص زمان برپایی جشن قهرمانی استقلال، عنوان کرد: بر نامه جشن قهرمانی هنوز نهایی نشده و باید طبق سنت در تهران و در ورزشگاه آزادی و طی بازی آخر خانگی این اتفاق را رقم بزنیم. احتمالا در پایان بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته آخر این جشن برگزار خواهد شد.

بیژن طاهری درباره پرداخت پاداش در رختکن بازی دیشب و قهرمانی زودهنگام اظهار داشت: مدیریت هنوز به ما پاداشی نداده و احتمالا در هفته آتی این اتفاق رقم خواهد خورد. ما باید هر 3 بازی باقیمانده را با قدرت ببریم و تمامی رکوردها را جا به‌جا کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 780738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟