کریمی: سیاست ما تشکیل تیمی باکیفیت برای حضور در لیگ است/ شاکله تیم ما را ورزشکاران بومی تشکیل می‌دهند

عبدالمطلب کریمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم آرویج شرق مازندران برای حضور در فصل آینده لیگ دوچرخه‌سواری اظهار داشت: سیاستگذاری بر این اساس است که با یک تیم جوانان در مسابقات لیگ حضور داشته باشیم. این سیاست جدید هیئت مدیره است که مورد بحث قرار گرفته و از آنجایی که بخشی از برنامه‌های ما در سال گذشته در لیگ اجرایی شد تصمیم داریم این سیاست را در سال جاری هم دنبال کنیم.

وی افزود: طبیعتاً حضور قدرتمندی در مسابقات آینده لیگ خواهیم داشت.امسال قطعاً تیم خودمان را برای کسب بهترین نتیجه می‌بندیم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. اکثر نفرات ما را رکابزنان مستعد و جوان تشکیل می‌دهند و از اینکه می‌توانم بگویم شاکله اصلی تیم ما را دوچرخه‌سواران بومی استان مازندران تشکیل می‌دهند. خوشبختانه حمایت‌های خوبی از طرف عبدالرضا فولادی هیات مدیره باشگاه برای رکابزنان صورت گرفته است و از این بابت از او کمال تشکر و قدردانی را دارم .

مالک دوچرخه‌سواری آرویج شرق مازندران در پاسخ به این پرسش که قرار است آیا با نفرات ملی‌پوش قرارداد منعقد کنند یا خیر تاکید کرد: باید ببینیم حداکثر بودجه‌ای که باشگاه در اختیار ما می‌گذارد چقدر است سپس با رکابزنان در مورد قرارداد صحبت کنیم. 

کریمی در خصوص شرایط این روزهای دوچرخه‌سواری اظهار داشت: کندی انسان بزرگی است و واقعا دارد در دوچرخه‌سواری همیشه به ما کمک می‌کند چون ذوق موفقیت دارد و بین ورزشکاران هم اتحاد خیلی خوبی شکل داده است. برای خود او سخت است زیرا در فدراسیون گذشته اتفاقات به شکل مطلوبی پیش نرفت و او سعی دارد سر صبر حوصله وضعیت را به شکل مطلوب خود برگرداند. اما بر عکس او جناب شادنیا سرپرستی دبیری فدراسیون شناخت خاصی نسبت به این رشته ندارد و ای کاش از طرف مسئولان شخصی انتخاب می شد که شناخت کافی نسبت به این رشته داشته باشد و مشکلاتی که ما با آن دست به گریبان هستیم را مانند مشکلات خانواده خودش بداند نه اینکه از حل آنها طفره برود.

انتهای پیام/

کدخبر: 779398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟