جعفری: گلم را به همسر و فرزندم تقدیم می‌کنم/ «عنایتی» درآینده مربی تیم‌های بزرگی می‌شود

«فرزاد جعفری» مدافع تیم فوتبال هوادارتهران در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، در خصوص برتری مقابل ذوب‌آهن و گلزنی‌اش اظهار داشت: به جز پیروزی مقابل ذوب‌آهن تیم ما از نیم فصل اول تاکنون نمایش بسیار خوبی در تمامی بازی‌ها داشته و حتی در دیدارهایی که نتیجه را واگذار کردیم هم لایق حداقل مساوی بودیم. درمورد گلزنی‌ام هم باید بگویم که عملکردم نتیجه زحمات و همدلی تمامی بچه‌ها و لطف خدا بوده است که توانستم گلزنی کرده برای تیمم مثمرثمر واقع شوم. گرچه همیشه به دلیل هیجان خیلی زیاد فراموش می‌کنم شادی گل درستی را انجام دهم (می‌خندد) ، اما دوست دارم که گلم را به همسر و فرزند عزیزم تقدیم کنم.

وی درخصوص همکاری با «رضا عنایتی» گفت: هوادار بازیکنان باتجربه و درجه‌ یک زیادی دارد که با مربیان بزرگی کار کرده‌اند. اما این نظر تمامی ماست که عنایتی در اولین تجربه مربی‌گری‌اش از باکیفیت‌ترین و فنی‌ترین مربیان لیگ تا به اینجای کار بوده است. در سال‌های آینده دانش مربیگری او بیش از بیش نمود پیدا خواهد کرد، چون او خودش را به خوبی ثابت کرده است.

هافبک تیم هوادار تهران در واکنش به اینکه برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارد افزود: در مدتی که برای تیم نفت آبادان بازی می‌کردم، به دلیل مصدومیت‌های طولانی مدت و دردناک به شدت از شرایطم خسته بودم دلم می‌خواست که از این تیم جدا شوم. بعد از صحبت‌هایی که با آقا رضا داشتم تصمیم گرفتم به هوادار بیایم. از ابتدای حضورم دراین تیم هیچکس به ما امیدی نداشت ولی تمامی بازیکنان همت کردند تا بتوانیم مقابل بسیاری از تیم‌های اسمی لیگ برتر امتیاز بگیریم یکی از بهترین لیگ ایران باشیم. چرا که هوادار درساختار دفاعی و حمله فوق‌العاده است. با وجود بدشانسی زیاد عملکرد خوبی داشته باشد. به شخصه معتقدم اگر درخط حمله بیشتر موقعیت‌هایمان گل می‌شد در حال حاضر برای کسب سهمیه تلاش میکردیم.

جعفری در مورد بازی بعدی تیمش مقابل تراکتور گفت: گرچه تراکتور تیم بزرگ و پرافتخاری است، اما برای ما تفاوتی ندارد که مقابل چه تیمی قرار خواهیم گرفت چون تمامی 5 دیدار باقی مانده برایمان حکم فینال را دارد به تنها چیزی که فکر می‌کنیم موفقیت هوادار و کسب 3 امتیاز بازی‌ها است.

انتهای پیام/

کدخبر: 778282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟