به گزارش رکنا، جام‌جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر از روز گذشته (جمعه) با آغاز رقابت‌های بخش انفرادی و به میزبانی مادرید اسپانیا شروع شد که از بین ۴ سابریست ایرانی علی پاکدامن به دلیل رنکینگ بالا در جدول ۶۴ نفره حضور پیدا کرد، اما محمد رهبری با کسب پنج پیروزی در دور نخست مقدماتی به جدول اصلی راه یافت و محمد فتوحی هم پس از کسب ۳ برد و ۳ باخت در دور اول مقدماتی در نهایت با برتری مقابل نمایندگان لهستان و مصر به جدول اصلی رسید.

در آغاز رقابت‌ها از جدول اصلی جام جهانی سابر در مادرید علی پاکدامن در نخستین گام موفق شد لون شلافر از آلمان را با نتیجه ۱۵ بر ۶ از پیش‌رو بردارد. وی در مرحله یک شانزدهم نهایی هم توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ از سد کایتو استریتس از ژاپن بگذرد و به مرحله یک هشتم نهایی برسد. پاکدامن برای صعود به یک چهارم نهایی باید به مصاف میکله‌گالو از ایتالیا رفت و با شکست 15 بر 13 مقابل او از دور مسابقات کنار رفت. 

محمد رهبری پس از برتری ۱۵ بر ۱۰ در اولین مصاف خود مقابل آلبرتو آپرینو از ایتالیا به مرحله یک شانزدهم نهایی رسید. رهبری در این مرحله رو در روی بولاد آپیتی، سابریست سرناش فرانسوی قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ به برتری رسید و برای رسیدن به جمع ۸ سابریست نهایی به مصاف عامر محمد از مصر رفت و با قبول شکست 15 بر 13 از حضور در مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

انتهای پیام/

کدخبر: 777971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟