تیموری: بازی کردنم به نظر سرمربی بستگی دارد/ با محمدحسین میثاقی کٌری دارم

«میثم تیموری» مدافع تیم فوتبال مس‌رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، درخصوص اینکه چرا در ترکیب ثابت تیمش برای این فصل کمتر قرار دارد اظهار داشت: بازی نکردنم سلیقه و نظر مربی است و به آن احترام می‌گذارم. البته دراین فصل بعد از بازی با تراکتور مصدوم شدم مدتی از میادین دور بودم. خداراشکر در حال حاضر شرایطم خیلی بهتر است. تلاش می‌کنم تا تمامی دستورات مربی و کادر فنی را به نحو احسنت در زمین اجرا کرده در خدمت تیم باشم. چرا که مهمترین موضوع نتیجه گرفتن تیم است.

وی درمورد همکاری با «محمد ربیعی» ادامه داد: کارکردن با «محمد ربیعی» را خیلی دوست دارم. چون علاوه بر دانش مربی‌گری آقای ربیعی ارتباط فوق العاده‌ای با بازیکنان دارند. مثل یک برادربزرگتر بالای سر تیم و بچه‌ها هستند. چرا که بنظرم این موضوع مهمترین فاکتور موفقیت یک تیم محسوب می‌شود.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در واکنش به اخراج زودهنگام‌اش در بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: متاسفانه آن اخراج اصلا درست نبود. اگر کارشناسان به آن صحنه دقت کنند کاملا متوجه می‌شوند که دست بازیکن نفت محکم به صورتم برخورد کرد اصلا نتوانستم جایی را ببینم روی زمین افتادم. حتی عکس صورتم را همان زمان برای آقای میثاقی فرستادم که وقتی کارشناسان داوری قصد بازبینی صحنه را دارند دچار اشتباه نشوند.

تیموری در مورد دوستی نزدیک و کری‌خانی‌ با «محمدحسین میثاقی» افزود: بله، چندین سالی می‌شود که با محمدحسین دوستی نزدیکی دارم. البته تابه حال قسمت نشده که با او تنیس فوتبال بازی کنم؛ اما اگر فرصتی پیش بیاید قطعا او را شکست خواهم داد.( می‌خندد).

وی در خصوص برنامه‌اش برای فصل بعد خاطر نشان کرد: درحال حاضر تمامی تمرکزم روی موفقیت مس‌رفسنجان و پیروزی‌اش درتمامی دیدارهای باقی مانده است. جدا از این با مس یک سال دیگر قرارداد دارم. درخدمت این باشگاه هستم. امیدوارم که بتوانم برای تیمم مثمرثمر واقع شوم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان درمورد بازی بعدی تیمش مقابل نساجی مازندران درپایان گفت: نساجی تیم شهر خودم است قلبا خیلی دوستش دارم. قطعا بازی بسیار سختی مقابل آن‌ها خواهیم داشت. چرا که نساجی به تازگی قهرمان جام حذفی شده از انگیزه بسیار خوبی برخوردار است. ما هم درحال حاضر 5 بازی باقی مانده داریم که همگی برایمان حکم فینال را دارند. به تنها چیزی که فکر می‌کنیم پیروزی در این چند بازی باقی نهایی است. انشاالله که بتوانیم در سربلند از زمین خارج شده باعث خوشحالی هواداران عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 777923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟