انتظاری: عنایتی فنی‌ترین مربی لیگ است/ گول جایگاه هیچ تیمی را در جدول نمی‌خوریم

«نیما انتظاری» هافبک میانی تیم فوتبال هوادار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا، درخصوص برتری مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: به جز پیروزی مقابل ذوب‌آهن تیم ما از نیم فصل اول تاکنون نمایش بسیار خوبی در تمامی بازی‌ها داشته و حتی در دیدارهایی که نتیجه را واگذار کردیم هم لایق حداقل مساوی بودیم. تمامی این نتایج را هم به پای بی‌تجربگی تیم گذاشتیم گرچه بازیکنان باتجربه و باکیفیت زیادی داریم اما هوادار سال اول حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذاشت و تاحدودی چنین نتایجی قابل دفاع بود. خداراشکر در نیم فصل دوم رفته رفته بهتر شدیم در حال حاضر 8 - 9 هفته است که هیچ باختی نداشتیم. خوشبختانه بازی با ذوب‌آهن هم پیروزی شدیم به رتبه تک رقمی دست پیدا کردیم.

وی درخصوص همکاری با «رضا عنایتی» گفت: بدون اغراق می‌گویم که عنایتی در اولین تجربه مربی‌گری‌اش از باکیفیت‌ترین و فنی‌ترین مربیان لیگ تا به اینجای کار بوده است. معتقدم در سال‌های آینده دانش مربیگری او بیشتر نمود پیدا خواهد کرد. جدا از آن اختلاف سنی کم آقا رضا با بازیکنان باعث شده تا ارتباط صمیمی و دوستانه خیلی خوبی درتیم ما برقرار شود. خوبی چنین ارتباط عاطفی زمانی خودش را نشان داد که در ابتدای فصل تیم نتیجه نمی‌گرفت اما رفاقت بچه‌ها با سرمربی تیم باعث شد تا بالاخره عنایتی بتواند به خوبی این موضوع را مدیریت کرده تیم را با همدلی از بحران عبور دهد به ساحل آرامش برساند.

هافبک میانی هوادار تهران در واکنش به اینکه برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارد افزود: از همان ابتدای فوتبالم تاکنون هرگز به یاد ندارم، که 5 پله را با هم بالا رفته باشم. بلکه همیشه سعی داشته‌ام تا گام به گام مسیر فوتبالی‌ام را طی کنم. در حال حاضر هم در خدمت هوادار هستم تمام فکر و ذکرم کمک به این تیم است تا در آینده ببینم که چه پیش می‌آید.

انتظاری در مورد بازی بعدی تیمش مقابل تراکتور گفت: تراکتور تیم بسیار بزرگ و پرطرفداری است. متاسفانه برخلاف جایگاه واقعی‌اش مدتی است که شرایط خوبی ندارد اما این دلیل نمی‌شود که ما گول جایگاه این تیم را در جدول بخوریم. ما در تمامی بازی‌ها با نهایت توان و تمرکز در زمین ظاهر می‌شویم تا بتوانیم به 3 امتیاز این دیدار هم مانند بازی مقابل ذوب آهن دست پیدا کنیم. امیدوارم که بتوانیم نمایش خوبی داشته و روند خوبمان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 777552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟