برتری پرسپولیس 10 نفره مقابل پیکان/ لیگ برتر جذاب‌تر شد

خبرگزاری رکنا، تیم فوتبال پرسپولیس که برای کم کردن فاصله با استقلال انگیزه زیادی داشت در هفته بیست و پنجم از رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان قرار گرفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

در این دیدار پرسپولیس کاملا صاحب توپ و میدان بود و حتی بعد از 10 نفره شدن هم فرصت چندانی به حریف نداد و با شایستگی به پیروزی رسید.

با این نتیجه پرسسپولیس 53 امتیازی شد و در فاصله 4 امتیازی استقلال قرار گرفت.

شرح گل‌های پرسپولیس:

روی پاس زیبای رضاییان توپ به عالیشاه رسید و کات‌بک این بازیکن توپ را در اختیار حامد پاکدل قرار داد و ضربه بغل پای این مهاجم کار را تمام کرد.

اما در نیمه دوم و در دقیقه 49 روی یک ضربه آزاد، ارسال زیبای رامین رضاییان با ضربه سر علی نعمتی به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

صحنه اخراج:

در دقیقه 33 امید عالیشاه با یک تکل خشن بازیکن حریف را مصدوم کرد و داور بلافاصله با کارت قرمز کاپیتان دوم سرخها را از بازی اخراج کرد.

ترکیب پرسپولیس:

 حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، رضا اسدی (کامیابی نیا)، میلاد سرلک، امید عالیشاه، حامد پاکدل، احسان پهلوان، شرزود تمیروف

ترکیب پیکان:

محمد ناصری، امیرحسین رنگرز، فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمد قاسمی نژاد، میلاد بدرقه، رمضانی، فرامرزی، حقدوست، ثابت ایمانی

انتهای پیام/

کدخبر: 777191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟