عنایتی: تیم ما مدیرعامل و هیات مدیره ندارد

به گزارش رکنا ورزشی، رضا عنایتی پس از برتری یک بر صفر هوادار مقابل ذوب آهن اصفهان در نشست خبری اظهار داشت: بازی سنگینی را مقابل یک تیم با شخصیت و با سابقه خوب داشتیم. ذوب آهن بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارد. فکر می‌کنم ما غیر از 20 دقیقه اول در سایر دقایق در کنترل ما بود و فقط یک مقدار کلافگی من به موقعیت‌هایی است که خیلی ساده از دست می‌رود. در 10 دقیقه اول باید نتیجه بازی را عوض می کردیم. حریف هم به توپ های بلند روی آورد و کارمان سخت تر شد. البته با تغییراتی که دادیم و خودباوری که بچه ها دارند، توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: فقط نمی‌دانم باید در رختکن چه صحبتی را با بازیکنان انجام دهم، چرا که تیم ما نه مدیرعامل دارد و نه هیات مدیره و شرایط مشخص نیست. از میری تشکر می‌کنم به خاطر روحیه ای که به بچه ها داد. قول‌هایی دادند که در چند روز آینده اتفاقات مالی داشته باشیم و بچه‌ها را با همین انگیزه تا پایان فصل نگهداریم. هوادار نشان داد که پدیده لیگ است و از خوبی و مرام و معرفت بازیکنانم هرچه بگویم کم گفته‌ام. 

سرمربی هوادار در مورد نباختن در چند بازی گذشته عنوان کرد: به هرحال تجربه ما نسبت به نیم فصل اول بیشتر شده و بازیکنانی که به خدمت گرفتیم توانستند به ما کمک کنند. ما هنوز از این شرایط راضی نیستیم، اما در 5 بازی آینده نیز با همین انگیزه جلو می‌رویم. من قول اتفاقات مثبت را گرفته‌ام و امیدوارم با همین انگیزه جلو برویم و این لیگ سنگین را که تعطیلی زیادی هم داشت، به خوبی و با یک جایگاه مناسب سپری کنیم.

عنایتی در مورد عمل جراحی اش گفت: از این وقفه لیگ خسته شده بودم و گفتم پایم را عمل کنم تا راحت شوم. یکی دو هفته باید با عصا تحمل کنید. 

وی در مورد اینکه سخت نیست با عصا کنار زمین می‌ایستید، اظهار داشت: نه برعکس خیلی هم خوب است. چون یکی باید نشانه گیری کنم و یکی دو بازیکن را با عصا راهنمایی کنم. با عصا بودن برخی اوقات بد هم نیست.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 777171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟