دعوای پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی بالا گرفت/ مخالفان و موافقان گلمحمدی به جان هم افتادند

به گزارش رکنا، در حالی که ۶ بازی تا پایان فصل باقی مانده و پرسپولیسی ها شانس قهرمانی دارند، هواداران این تیم هم به این نکته واقفند که کار برای کسب ششمین قهرمانی متوالی بسیار سخت است. با توجه تفاضل بهتر استقلال و همچنین کسب نتیجه بهتر در بازی رودررو، سرخ‌پوشان باید منتظر باشند تا آبی ها حداقل ۷ امتیاز از ۶ دیدار باقی مانده از دست بدهند و آنها با برتری مقابل رقبا به صدر جدول برسند. هرچند یحیی گل محمدی معتقد است که کمک‌هایی که به استقلال شده و اشتباهات داوری عامل اختلاف 6 امتیازی بین دو تیم است، ولی همه این موضوع را می دانند که پرسپولیس این فصل نتایج خوبی نگرفته و به مراتب نسبت به سال‌های گذشته افت کرده است.

جدایی چند ستاره، خریدهای نه چندان خوب، اشتباهات فردی بازیکنان و  کادرفنی و حواشی مختلفی که برای پرسپولیس وجود داشت ، عواملی هستند که شانس قهرمانی پرسپولیس را به پایین ترین حد ممکن رساندند. هواداران پرسپولیس طی سال های گذشته همواره در هر شرایطی از بازیکنان و کادرفنی تیمشان حمایت می کردند و پرسپولیسی ها هم جواب این حمایت ها را درون زمین و با قهرمانی های متعدد می دادند و با این حال بعد از کسب چند نتیجه ضعیف و دور شدن از مسیر قهرمانی، عده‌ای از هواداران پرسپولیس دست از حمایت کشیدند و به نوعی بر علیه کادرفنی فعلی پرسپولیس شدند.

این عده که از مخالفان یحیی گل‌محمدی هستند، معتقدند این مربی دنبال بهانه برای عدم نتیجه‌گیری تیم است و رفتارها و تصمیمات اشتباه او باعث نتایج پرسپولیس در این فصل شده است. آنها معتقدند پرسپولیس نیاز به یک سرمربی خارجی دارد و این کادرفنی نمی‌تواند دیگر پرسپولیس را به موفقیت برساند.

از طرف مقابل موافقان و حامیان یحیی گلمحمدی می گویند پرسپولیس با همه مشکلاتی که از ابتدای فصل داشت ، خوب نتیجه گرفته و هنوز هم در کورس قهرمانی قرار دارد. این عده معتقدند یحیی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است و فصل آینده هم باید روی نیمکت این تیم بنشیند. حامیان کادرفنی پرسپولیس به نتایج سال های قبل این تیم با گلمحمدی ، قهرمانی‌هایش در لیگ برتر و همچنین رسیدن به فینال آسیا اشاره می‌کنند و مدعی هستند ، کادری که چنین نتایجی را گرفته باید حمایت شود و مستحق انتقاد نیست.

چیزی که مشخص است، هواداران پرسپولیس در حال حاضر دو دسته شدند و در همین زمینه بحث‌های فراوانی با هم در فضای مجازی انجام می‌دهند. حال باید دید پرسپولیس در 6 دیدار باقی مانده چه نتایجی را خواهد گرفت و سرنوشت یحیی گلمحمدی برای فصل آینده چه خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 776597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟