زنگنه: قهرمانی حق شهرداری گرگان بود/ چرا باید خانواده‌ام فحش بخورند؟

آرمان زنگنه در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نایب قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بالاخره شرایط بازی به نحوی بود که آنها از لحاظ مهره‌ای از ما قوی‌تر بودند و حق آنها هم بود که قهرمان شوند. حتی اگر بازی چهارم هم موفق به کسب پیروزی می‌شدیم مطمئمنا در بازی پنجم کار برای ما سختتر می‌شد زیرا از لحاظ مهره‌ای واقعأ شرایط سختی داشتیم. تلاش زیادی داشتیم اما یکسری اشتباهاتی کردیم و کنار آن نیز بازیکنان ما نسبت به تیم حریف خیلی کمتر بودند شاید اتفاقات بازی می‌شد به نحو دیگری رقم بخورد، اما حق آنها بود قهرمان شوند.

وی افزود: شاید اگر در ابتدای فصل یا حتی میانه فصل عنوان می‌کردیم ذوب‌آهن یک تیم مدعی است کسی روی این حرف ما حساب  باز نمی‌کرد اما با عملکرد خوب توانستیم تا فینال پیش بیاییم به صحبت‌های بیرونی توجه چندانی نداشته باشیم. هنگامی که حتی در سری اول فینال، باختیم خیلی از دوستان به این موضوع اشاره داشتند که 3 بر صفر خواهیم باخت ولی اینطور نشد. متاسفانه جز بازی سوم که دچار خستگی و تحلیل انرژی شدیم در سایر دیدارها با تیم حریف بازی نزدیکی داشتیم.

این بازیکن ادامه داد: شب خوبی داشتیم و ۸۵ امتیاز کسب کردیم که از لحاظ امتیازی عدد خوبی است. در شبی که پری پتی ۴۱ امتیاز و محمد جمشیدی ۳۴ امتیاز به دست آوردند، کار سختی داشتیم و آنها روی هم ۷۵ امتیاز برای تیمشان کسب کردند. در حمله کارمان خوب بود و در دفاع هم تلاش کردیم اما به هر حال اشتباه همیشه وجود دارد. 

بازیکن تیم ذوب آهن درباره اینکه عملکرد خود را در فصل جاری چگونه دید، گفت: از عملکرد خودم راضی هستم زیرا مهم‌ترین موضوع، داشتن آرامش‌ذهنی بود و گرنه درباره اینکه از لحاظ فنی چگونه بودم باید کارشناسان نظر بدهند. حس خوبی از بازی کردن داشتم و از این موضوع لذت می‌بردم، شاید به دور از حقیقت نباشد بگویم در تیمم حس خوبی داشتم. از همه لحاظ خداراشکر فصل خوبی برای من بود.

زنگنه در خصوص اتفاقات ناخواسته پس از بازی بین او و سرمربی تیم شهرداری گرگان اظهار کرد: در یک هفته اخیر تحت فشار و هجمه‌ها در فضای مجازی بودیم که می‌توان تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که آنها تماشاگرنما هستند. متاسفانه این فحاشی‌ها از طرف برخی اشخاص، به خانواده ما در شبکه مجازی سرایت کرده بود. به نظرم ارزش هر بازی اندازه همان بازی است و دلیلی ندارد این اتفاقات به بیرون از زمین هم کشانده شود. هنگامی که جناب حاتمی سمت من آمد او را ندیدم زیرا از فشارهایی که ایجاد شده بود، تنها از او خواستم جلوی این فحاشی‌ها را بگیرد.

وی در پایان گفت: البته پس از این اتفاق خودم ناراحت شدم و سعی کردم از او دلجویی کنم. بسکتبال یک مسابقه است اما زندگی ادامه دارد. اینکه بخواهیم فحاشی و بحث‌ها را فراتر از مسابقه ببریم در هیچ‌کجای دنیا مرسوم نیست. بعد از مسابقه استوری گذاشتم و حتی تماس هم گرفتم و معذرت‌خواهی کردم. خوشبختانه جامعه بسکتبال به شکلی است که همه نسبت به هم شناخت کافی داریم و رابطه بین من و مهران حاتمی یک رابطه محترمانه است زیرا ما در تیم ملی با هم همکاری کرده‌ایم و او می‌داند اگر اشتباهی از من سر بزند از طرف مقابلم عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 776567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟