نکیسا: پرسپولیس منتظر لغزش استقلال است/ حساسیت در لیگ برتر به اوج رسیده

نیما نکیسا در گفت‌وگو با رکنا، درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس همواره کارهای بزرگ‌ زیاد انجام داده و توانسته از این چالش به خوبی بر بیاید و مطمئنم این سری هم قادر به انجام آن خواهد بود. البته استقلال هم‌نتایج خوبی گرفته و همین‌امر منجر به این شده تا جذابیت لیگ‌ چند برابر شود و حساست در آن به اوج برسد. پرسپولیس منتظر لغزش کوچکی از استقلال است تا خودش را به این تیم در صدر جدول برساند و برعکس هم استقلال منتظر از دست دادن امتیاز توسط شاگردان گلمحمدی است.

وی در ادامه درخصوص عملکرد سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سپاهان در آسیا می توانست موفق شود اما یکسری اما و اگرها باعث شد این اتفاق شکل نگیرد. به هر حال انتظار بازی انتحاری از سپاهان مقابل الدحیل داشتیم اما متاسفانه پنج گل دریافت کرد. مطمئنا با وجود این شکست خودش را آماده می‌کند تا در چند هفته پایانی لیگ بهترین عملکرد را ارائه دهد. سپاهان تیمی قابل احترام است و از حضور یک مربی اخلاق مدار و کاربلد روی نیمکت تیم خود بهره می برد. ضمنا کادر مدیریتی این باشگاه حرفه ای است.امیدوارم تمام تیم هایی نظیر سپاهان، ذوب آهن، پیکان، فولادخوزستان و ترلکتور صاحب امکانات بهتری شوند تا برای فصل آینده لیگ باکیفیت‌تری شاهد باشیم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد فولاد در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: فولاد تنها نماینده کشورمان در آسیا است که از کادرفنی و مدیریت لایقی برخوردار است. خیلی امیدوارم شاگردان نکونام مقابل الفصیلی هم موفق ظاهر شوند و با برتری در این دیدار یک گام دیگر پیش بروند.‌ خداراشکر بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند و به آنها بابت چنین نمایشی تبریک می گویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 775489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟